نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

برای برابری نمی‌شود صبر کرد

برای برابری نمی‌شود صبر کرد
آمریکا
آمریکا
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

“مکنزی اسکات” و “ملیندا فرنچ گیتس”، دو نفر از ثروتمندترین زنان جهان، با هم ۴۰ میلیون دلار برای توانمندسازی زنان در آمریکا اهدا کرده‌اند. این مبلغ به پروژه‌های منتخب در مسابقه “برای برابری نمی‌شود صبر کرد” اهدا می‌شود. در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید راه های خلاقانه‌ای برای توانمند کردن زنان و پررنگ کردن نقش آنها در جامعه ارائه دهند. شرکت‌کنندگانی که ایده‌هایشان در این مسابقه انتخاب می‌شود برای اجرایی کردن پروژه‌هایشان تا ۱۰ میلیون دلار بودجه دریافت می‌کنند. یکی از این ایده‌های منتخب توانمندسازی زنان از طریق تقویت زیرساخت‌هایی برای تقسیم مسئولیت نگه‌داری از فرزندان و کسانی است که به…

  • 151 بازدید
  • 1 پسند
  • 0 نظر

“مکنزی اسکات” و “ملیندا فرنچ گیتس”، دو نفر از ثروتمندترین زنان جهان، با هم ۴۰ میلیون دلار برای توانمندسازی زنان در آمریکا اهدا کرده‌اند. این مبلغ به پروژه‌های منتخب در مسابقه “برای برابری نمی‌شود صبر کرد” اهدا می‌شود. در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید راه های خلاقانه‌ای برای توانمند کردن زنان و پررنگ کردن نقش آنها در جامعه ارائه دهند. شرکت‌کنندگانی که ایده‌هایشان در این مسابقه انتخاب می‌شود برای اجرایی کردن پروژه‌هایشان تا ۱۰ میلیون دلار بودجه دریافت می‌کنند. یکی از این ایده‌های منتخب توانمندسازی زنان از طریق تقویت زیرساخت‌هایی برای تقسیم مسئولیت نگه‌داری از فرزندان و کسانی است که به مراقبت احتیاج دارند.

این مسابقه که توسط شرکت سرمایه‌گذاری‌ خانم” فرنچ گیتس” برگزار می‌شود به عنوان اولین مسابقه برای برابری جنسیتی در آمریکا شناخته شده است که به این گستردگی کار می‌کند. “مکنزی اسکات” همسر سابق “جف بزوس” بنیانگذار آمازون و “ملیندا فرنچ گیتس” همسر سابق ” بیل گیتس” بنیانگذار مایکروسافت هستند. هردوی آنها فعالیت‌های خیریه بسیاری انجام داده اند.

نظرات کاربران

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است