نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

تلاش برای کارآفرینی و توسعه اقتصادی در غنا

تلاش برای کارآفرینی و توسعه اقتصادی در غنا
غنا
غنا

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

دانشگاه “آشسی” (Ashesi) در سال 2002 توسط “پاتریک آوانتی” بنیانگذاری شده است. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های خصوصی معتبر در غنا است و در حوزه‌های مختلفی از جمله مهندسی، کسب و کار، علوم سیاسی و حقوق فعالیت می‌کند. پاتریک بنیانگذار و رئیس دانشگاه آشسی به عنوان یکی از ۵۰ رهبر برتر جهان توسط مجله “فورچون” نام‌گذاری شده است. در سال ۲۰۱۷، نیز بنیاد “وایز” قطر، پاتریک را به عنوان برنده جایزه آموزش وایز (WISE Prize for Education) اعلام کرد. دانشگاه آشسی تاثیر قابل توجهی بر جامعه محلی غنا داشته است. این دانشگاه با ارائه برنامه‌های آموزشی با کیفیت و تحت…

  • 88 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

دانشگاه “آشسی” (Ashesi) در سال 2002 توسط “پاتریک آوانتی” بنیانگذاری شده است. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های خصوصی معتبر در غنا است و در حوزه‌های مختلفی از جمله مهندسی، کسب و کار، علوم سیاسی و حقوق فعالیت می‌کند.

پاتریک بنیانگذار و رئیس دانشگاه آشسی به عنوان یکی از ۵۰ رهبر برتر جهان توسط مجله “فورچون” نام‌گذاری شده است. در سال ۲۰۱۷، نیز بنیاد “وایز” قطر، پاتریک را به عنوان برنده جایزه آموزش وایز (WISE Prize for Education) اعلام کرد.

دانشگاه آشسی تاثیر قابل توجهی بر جامعه محلی غنا داشته است. این دانشگاه با ارائه برنامه‌های آموزشی با کیفیت و تحت نظارت استادان با تجربه فرصتی را برای بهبود وضعیت دانشجویان غنایی و کشورشان فراهم و با ا‌رائه بورس‌های تحصیلی به دانشجویان غنایی، به افزایش دسترسی آن‌ها به آموزش عالی جهانی کمک کرده است.
دانشگاه آشسی با ارائه برنامه‌های آموزشی در حوزه کارآفرینی به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در غنا کمک کرده است. همچنین، با ارائه برنامه‌های آموزشی در حوزه مسائل اجتماعی، آگاهی مردم در جامعه محلی را ارتقا داده است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !