نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

 درمان اعتیاد به سیگار به وسیله سیگار!

 درمان اعتیاد به سیگار به وسیله سیگار!
انگلستان
انگلستان

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

نظام درمانی بریتانیا قرار است به زودی در انگلستان با تجویز پزشکیِ “سیگارهای الکترونیکی” به افراد سیگاری کمک کند تا آن را ترک کنند. نهاد تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی از تولیدکنندگان “سیگار الکترونیکی” (سیگار برقی یا ویپ) دعوت کرده است تا محصولات خود را برای کسب تاییدیه پزشکی به این موسسه ارائه کنند. این یعنی انگلستان اولین کشور در جهان است که “سیگار الکترونیکی” را به عنوان یک محصول پزشکی تجویز خواهد کرد. در سال‌های اخیر و با محبوبیت روزافزون “سیگارهای الکترونیکی” بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا “سیگارهای الکترونیکی” باید برای این منظور استفاده شوند یا خیر،…

  • 36 بازدید
  • 1 پسند
  • 0 نظر

نظام درمانی بریتانیا قرار است به زودی در انگلستان با تجویز پزشکیِ “سیگارهای الکترونیکی” به افراد سیگاری کمک کند تا آن را ترک کنند. نهاد تنظیم مقررات داروها و محصولات بهداشتی از تولیدکنندگان “سیگار الکترونیکی” (سیگار برقی یا ویپ) دعوت کرده است تا محصولات خود را برای کسب تاییدیه پزشکی به این موسسه ارائه کنند. این یعنی انگلستان اولین کشور در جهان است که “سیگار الکترونیکی” را به عنوان یک محصول پزشکی تجویز خواهد کرد.

در سال‌های اخیر و با محبوبیت روزافزون “سیگارهای الکترونیکی” بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا “سیگارهای الکترونیکی” باید برای این منظور استفاده شوند یا خیر، وجود داشته است. زیرا “سیگارهای الکترونیکی” کاملاً بی‌خطر نیستند، اما مضرات آن بسیار کمتر از خطرات سیگار است. یک “سیگار الکترونیکی” تا مجوز پزشکی را کسب کند باید بررسی‌های ایمنی و سلامتی بسیار سختگیرانه‌تری را نسبت به مدل‌های موجود در بازار بگذراند.

نظرات کاربران

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است