نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

رویداد مسجد طراز اسلامی

رویداد مسجد طراز اسلامی
ایران
ایران
  • 1397

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

رویداد “مسجد طراز اسلامی” به عنوان اولین رویداد کارآفرینانه و نوآورانه با حضور جمعی از ایده پردازان حوزه مسجد، برخی از مسؤلان نهادهای حوزوی و فرهنگی و همچنین تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی و دولتی برگزار شد. در این رویداد ۸ تیم منتخب، در غرفه خود و در مواجهه با سرمایه‌گذاران در مدت زمان ۱۰ دقیقه به معرفی و دفاع از ایده خود پرداختند. ایده های این هشت تیم در زیر آمده است: 1.گروه مسجد” نیاز” با موضوع به اشتراک گذاری خدمات فعالان مسجدی ۲.گروه “قله” با موضوع توانمندسازی و آموزش ائمه جماعات ۳. گروه “سپار” با موضوع تامین مالی…

  • 108 بازدید
  • 1 پسند
  • 0 نظر

رویداد “مسجد طراز اسلامی” به عنوان اولین رویداد کارآفرینانه و نوآورانه با حضور جمعی از ایده پردازان حوزه مسجد، برخی از مسؤلان نهادهای حوزوی و فرهنگی و همچنین تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی و دولتی برگزار شد. در این رویداد ۸ تیم منتخب، در غرفه خود و در مواجهه با سرمایه‌گذاران در مدت زمان ۱۰ دقیقه به معرفی و دفاع از ایده خود پرداختند. ایده های این هشت تیم در زیر آمده است:

1.گروه مسجد” نیاز” با موضوع به اشتراک گذاری خدمات فعالان مسجدی

۲.گروه “قله” با موضوع توانمندسازی و آموزش ائمه جماعات

۳. گروه “سپار” با موضوع تامین مالی و غیرمالی با محوریت مسجد

۴.گروه “حسنه” با موضوع قرض دهی مسجدمحور

۵.گروه “هدایا” با موضوع کمد آنلاین جوایز مسجدی

۶.گروه مسجد “آباد” با موضوع گردشگری مسجد محور

۷.گروه “مسجدبین” با موضوع داشبورد مدیریتی مساجد کشور

۸.گروه “ارز عام” با موضوع ارز مشترک مسلمین

پس از بررسی هیئت داوران ایده تیم “حسنه” با بیشترین رأی برنده جایزه ۱۰ میلیون تومانی این رویداد شد و تیم “مسجدبین” نیز به مقام دوم رسید.

نظرات کاربران

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است