نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

موفقیت در تحصیل با کیت‌های آموزشی

موفقیت در تحصیل با کیت‌های آموزشی
انگلستان
انگلستان

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

شیوع  (CODID-19) و گسترش واکسیناسیون آن، دوباره قدرت علم را برای کمک به حل برخی از بزرگترین چالش‌ها به ما نشان داد. با این وجود بسیاری از مدارس به ویژه در مناطق محروم، همچنان شاهد کاهش علاقه و موفقیت دانش آموزان در رشته‌های علوم پایه هستند. (MEL Science) یک نوآوری اجتماعی جدید وهیجان انگیز را به وجود آورده که علوم مختلف را از طریق کیت‌های آموزشی عرضه می‌کند. این کیت‌ها دارای آزمایش‌های عملی است که با شبیه ساز واقعیت مجازی (VR) و درس‌ها ترکیب شده‌اند. این کیت‌ها برای استفاده آسان در خانه و مدرسه آماده سازی شده‌اند. فاصله‌ی موفقیت با…

  • 71 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شیوع  (CODID-19) و گسترش واکسیناسیون آن، دوباره قدرت علم را برای کمک به حل برخی از بزرگترین چالش‌ها به ما نشان داد. با این وجود بسیاری از مدارس به ویژه در مناطق محروم، همچنان شاهد کاهش علاقه و موفقیت دانش آموزان در رشته‌های علوم پایه هستند.

(MEL Science) یک نوآوری اجتماعی جدید وهیجان انگیز را به وجود آورده که علوم مختلف را از طریق کیت‌های آموزشی عرضه می‌کند. این کیت‌ها دارای آزمایش‌های عملی است که با شبیه ساز واقعیت مجازی (VR) و درس‌ها ترکیب شده‌اند. این کیت‌ها برای استفاده آسان در خانه و مدرسه آماده سازی شده‌اند.

فاصله‌ی موفقیت با دانش آموزان دارای زمینه‌های محرومیت و مدارس مناطق محروم بسیار زیاد است. بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این موضوع باعث می‌شود این دانش آموزان اطلاعات و دانش کمتری دریافت کنند. علاوه برآن باعث می‌شود به میزان کمتر موفق باشند و دلیل اصلی این عوامل، کمبود منابع بوده است. بنابراین ، یک نیاز واقعی به محصولی مانند (MEL Science) برای دسترسی و جذابیت بیشتر علوم پایه به ویژه در مقاطع متوسطه و افزایش علاقه دانش آموزان به علوم وجود دارد و همه این ها با هزینه ای مطابق با بودجه محدود مدارس است.

شواهد موجود از نتایج تحقیقات در مورد چگونگی تاثیر شبیه سازی (VR) که در (MEL Science) ارائه می‌شود،  بر روی نتایج یادگیری وجود دارد که نشان می‌دهد ادغام چنین فناوری در برنامه‌های درسی مدرسه می‌تواند یک راه حل مناسب برای بهبود تعامل دانش آموزان و بهبود نتایج در آموزش باشد.

“واسیلی فیلیپوف” ، بنیانگذار و مدیرعامل (MEL Science) می گوید (MEL Science) :” در حال خلق یک سطح جدید از پلتفرم آموزش علوم است. یکی از اهداف ما عمیق‌تر کردن تأثیر آموزشی است. ما می‌خواهیم بچه‌هایی که از محصولات ما استفاده می‌کنند کنجکاوتر  و به دنبال حل مسئله باشند. ما می‌خواهیم بچه‌های ما مانند یک دانشمند فکر کنند، در امتحانات بهتر عمل کنند، در دانشگاه علوم مختلف بخوانند و شاید در آینده حتی دانشمند شوند. ما می‌دانیم که جامعه برای داشتن یک زندگی پایدار به سواد علمی بیشتری نیاز دارد.”

اخیرا “نستا” روی این نوآوری اجتماعی سرمایه گذاری ۱ میلیون پوندی انجام داده است.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !