نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“ما دیجیتال هستیم”

“ما دیجیتال هستیم”
انگلستان
انگلستان

نگارش توسط مهران میرزائی در ۰۵ فروردین ۱۴۰۳

یکی از بزرگترین چالش‌های این روزها این است که افرادی که بیشترین نیاز به پول را دارند، کمترین دسترسی را به ابزارها و خدمات نوآورانه در این عرصه دارند. “ما دیجیتال هستیم” (We Are Digital Training) به وسیله ی ابزارهای دیجیتالی، گروه‌های کم‌درآمد جامعه را در مباحثی مانند مدیریت درآمد، هزینه‌ها، بدهی‌ها و سایر مسائل مالی روزمره پشتیبانی و توانمند می‌کند. هدف این کسب و کار اجتماعی دسترسی مردم به ابزارها و خدمات نوآورانه در این عرصه است تا با مشکلات و بدهی‌های بزرگ مواجهه نشوند. ساکنان مسکن اجتماعی – جوانان، افراد مسن، خانواده های دارای فرزند، افراد شاغل و…

  • 72 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

یکی از بزرگترین چالش‌های این روزها این است که افرادی که بیشترین نیاز به پول را دارند، کمترین دسترسی را به ابزارها و خدمات نوآورانه در این عرصه دارند.

“ما دیجیتال هستیم” (We Are Digital Training) به وسیله ی ابزارهای دیجیتالی، گروه‌های کم‌درآمد جامعه را در مباحثی مانند مدیریت درآمد، هزینه‌ها، بدهی‌ها و سایر مسائل مالی روزمره پشتیبانی و توانمند می‌کند. هدف این کسب و کار اجتماعی دسترسی مردم به ابزارها و خدمات نوآورانه در این عرصه است تا با مشکلات و بدهی‌های بزرگ مواجهه نشوند. ساکنان مسکن اجتماعی – جوانان، افراد مسن، خانواده های دارای فرزند، افراد شاغل و بیکار – هر کسی که با بی‌پول در حال مبارزه است مخاطبان آن‌ها هستند.

“ما دیجیتال هستیم” پس از شرکت در برنامه‌های آموزشی “نستا” به شبکه‌سازی و شراکت با فعالان این حوزه اقدام کرد. این کسب و کار اجتماعی برای افزایش تاثیر اجتماعی خود با سازمان‌های دیگر همکاری می‌کند برای مثال با (Money A+E) که یک کسب و کار اجتماعی در “لندن” است و به افراد کم درآمد در زمینه‌ی مالی و برای افزایش توانایی مالی مشاوره می‌دهد همکاری می‌کند.

هدف این نوآوری اجتماعی این است که برای هرکسی که می‌خواهد سرمایه‌گذاری خود را برون سپاری کند و همزمان کار خیر انجام دهد و در مسیر درستی باشد، یک راهنما باشد.

مدیران این مجموعه معتقدند که هم یک کسب و کار اجتماعی هستند و هم تاثیر اجتماعی بر جای می‌گذارند، پس لازم نیست که جاه‌طلبی و رقابت در دنیای کسب و کار را کاهش دهند. آن‌ها می‌گویند جهان بیش از نیاز به ربات چت هوش مصنوعی، غذاهای آماده یا اپلیکیشن‌های حمل و نقل اشتراکی به شرکت‌هایی در مقیاس بزرگ نیاز دارد که بزرگترین مشکلات اجتماعی جهان را حل کنند.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !