نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

آهنرباها در لباس‌ “نوزاد باشکوه”

آهنرباها در لباس‌ “نوزاد باشکوه”
آمریکا
آمریکا

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۰ آبان ۱۴۰۲

تعویض پوشک نوزاد، فوران پوشک در ملاء عام، مشکلات و مصیبت‌های پوشاندن لباس کودک نوپای سرسخت و لجباز و پیدا کردن یک مکان خصوصی برای شیردهی، موقعیتهایی هستند که همواره همراه چالش‌های فرزندپروری امروزه هستند. اما لباس‌های آهنربایی بسیاری از این مشکلات را حل کرده‌اند. شرکت “نوزاد باشکوه” (Magnificent Baby) لباس‌هایی تولید کرده است که دارای قفل‌های مغناطیسی هستند و سریع و بی‌صدا به هم متصل می‌شوند. این آهنرباها بدون مشکلات دکمه جفتی‌ها، دکمه‌های معمولی یا زیپ‌ها، بسیار بی صدا هستند و حتی زمانی که کودک در خواب است متوجه چیزی نمی‌شود. این لباس‌ها نه تنها سریع و راحت هستند،…

  • 159 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

تعویض پوشک نوزاد، فوران پوشک در ملاء عام، مشکلات و مصیبت‌های پوشاندن لباس کودک نوپای سرسخت و لجباز و پیدا کردن یک مکان خصوصی برای شیردهی، موقعیتهایی هستند که همواره همراه چالش‌های فرزندپروری امروزه هستند. اما لباس‌های آهنربایی بسیاری از این مشکلات را حل کرده‌اند. شرکت “نوزاد باشکوه” (Magnificent Baby) لباس‌هایی تولید کرده است که دارای قفل‌های مغناطیسی هستند و سریع و بی‌صدا به هم متصل می‌شوند. این آهنرباها بدون مشکلات دکمه جفتی‌ها، دکمه‌های معمولی یا زیپ‌ها، بسیار بی صدا هستند و حتی زمانی که کودک در خواب است متوجه چیزی نمی‌شود.

این لباس‌ها نه تنها سریع و راحت هستند، بلکه با یک دست یا بدون دست بسته می‌شوند و افراد در هر سنی می‌توانند از آنها استفاده کنند. لباس‌های “نوزاد باشکوه” برای بدن مضر نیستند و مورد اعتماد بسیاری از بیمارستان‌ها هستند زیرا فناوری مغناطیسی ثبت شده، سیم‌ها، لوله‌ها و دستگاه‌های پزشکی که معمولاً برای نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرند را بدون تداخل با عملکرد دستگاه‌های پزشکی در خود جای می‌دهد.

این شرکت همچنین یک برنامه اهدایی سالانه دارد که در آن ماهانه تعدادی لباس را به بخش مراقبت‌های ویژه قلب نوزادان و کودکان در بیمارستان‌ها اهدا می‌کند. این لباس‌ها به والدین، نوزادان و تیم‌های پزشکی کمک زیادی می‌کند زیرا قفل‌های مغناطیسی روی لباس‌ها در محیط‌های NICU و ICU اطفال به خوبی کار می‌کنند و تعویض لباس برای معاینات مکرر و بررسی‌های حیاتی، سریع انجام می‌شود.

این شرکت همچنین لباس‌هایی مخصوص شیردهی تولید کرده است که به مادران اجازه می‌دهد شیردهی راحت‌تری داشته باشند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !