نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“آیرا” یار نابینایان

“آیرا” یار نابینایان
آمریکا
آمریکا
  • 2014

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۲ دی ۱۴۰۲

برنامه “آیرا” (Aira) خدمات تفسیر بصری از راه دور را برای افراد نابینا و کم بینا ارائه می‌دهد. این برنامه پس از دانلود و فشار یک دکمه، افراد نابینا و کم بینا را به مترجمان تصویری معتبر متصل می‌کند و خدمات ایمن و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. این پلتفرم 24 ساعته و در دسترس جهانی با داشبورد اختصاصی یکپارچه با برنامه تلفن همراه است. با استفاده از برنامه “آیرا” و دوربین گوشی هوشمند، یک مترجم تصویری آموزش دیده در کنار فرد نابینا خواهد بود و تفسیر بصری جامعی از محیط او ارائه می‌دهد. مترجم تصویری “آیرا”، از توضیح واضحات…

  • 114 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

برنامه “آیرا” (Aira) خدمات تفسیر بصری از راه دور را برای افراد نابینا و کم بینا ارائه می‌دهد. این برنامه پس از دانلود و فشار یک دکمه، افراد نابینا و کم بینا را به مترجمان تصویری معتبر متصل می‌کند و خدمات ایمن و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. این پلتفرم 24 ساعته و در دسترس جهانی با داشبورد اختصاصی یکپارچه با برنامه تلفن همراه است. با استفاده از برنامه “آیرا” و دوربین گوشی هوشمند، یک مترجم تصویری آموزش دیده در کنار فرد نابینا خواهد بود و تفسیر بصری جامعی از محیط او ارائه می‌دهد. مترجم تصویری “آیرا”، از توضیح واضحات گرفته تا خواندن متون، از توصیف فضا تا مسیریابی تخصصی، و در انجام هر چیزی که مورد نیاز است، به روشی ایمن و مطمئن به فرد نابینا کمک می‌کند.

مترجمان تصویری که در مرکز خدمات “آیرا” قرار دارند، با دقت فراوان انتخاب می‌شوند سپس تحت غربالگری دقیق سوپیشینه قرار می‌گیرند و آموزش جامعی دریافت می‌کنند. این شرکت تنها خدمات ترجمه بصری ایمن و تایید شده در جهان را توسط متخصصان سطح بالا که وقف خدمت به جامعه نابینایان و کم‌بینایان هستند ارائه می‌کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !