نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

آینه هوشمند “لومینی” برای سلامت پوست

آینه هوشمند “لومینی” برای سلامت پوست
کره جنوبی
کره جنوبی
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۴ دی ۱۴۰۲

آینه هوشمند “لومینی” (Lumini PM) با کمک هوش مصنوعی، می‌تواند مشکلات پوستی افراد را تشخیص دهد و محصولات مختلفی را پیشنهاد کند. آینه هوشمند “لومینی” به صورت اختصاصی برای سلامت پوست طراحی شده و می‌تواند بهترین جایگزین برای آینه‌های معمولی باشد. این آینه با هدف بهبود سلامت ذهنی فرد و شناسایی حالت روحی و مدیریت استرس با کمک هوش مصنوعی طراحی شده است. این گجت هوشمند سعی می‌کند با توجه به صدا، حالت ایستادن و دیگر عوامل قابل مشاهده، نیاز‌های کاربر را مشخص کند. هدف نهایی آینه “لومینی” کمک به ارتقای حالت روحی فرد با استفاده از تمرین‌های مختلف، نورها،…

  • 109 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر
آینه هوشمند “لومینی” (Lumini PM) با کمک هوش مصنوعی، می‌تواند مشکلات پوستی افراد را تشخیص دهد و محصولات مختلفی را پیشنهاد کند. آینه هوشمند “لومینی” به صورت اختصاصی برای سلامت پوست طراحی شده و می‌تواند بهترین جایگزین برای آینه‌های معمولی باشد. این آینه با هدف بهبود سلامت ذهنی فرد و شناسایی حالت روحی و مدیریت استرس با کمک هوش مصنوعی طراحی شده است. این گجت هوشمند سعی می‌کند با توجه به صدا، حالت ایستادن و دیگر عوامل قابل مشاهده، نیاز‌های کاربر را مشخص کند.
هدف نهایی آینه “لومینی” کمک به ارتقای حالت روحی فرد با استفاده از تمرین‌های مختلف، نورها، اصوات و تصاویری است که همگی در آینه نمایش داده می‌شوند. این آینه طوری طراحی شده تا در یک دستشویی استاندارد قابل نصب باشد. مهم‌تر آنکه این گجت قادر است تمام فعالیت‌های گفته شده را بدون یک اپلیکیشن همراه انجام دهد. این ابزار با توجه به حریم خصوصی ساخته شده و تمام داده‌های کاربران را به طور محلی ذخیره می‌کند و علاوه بر آن اطلاعات فرد را بدون رضایت وی به اشتراک نمی‌گذارد. این آینه صورت شخص را آنالیز می‌کند و اگر مشکلی داشته باشد، ضمن اعلام آن، راه حل‌های مختلفی هم ارائه می‌دهد.  آینه “لومینی” از یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی نیز بهره می‌برد که با توجه به صورت و وضعیت پوست، پیشنهادهای جالبی برای شخص خواهد داشت. این نرم افزار، دارای یک بخش گفتگو هم هست که در آنجا می‌توان مشکلات خود را با دیگران ،خصوصا کسانی که دارای پوستی نزدیک به فرد هستند به اشتراک گذاشت.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !