نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“ابجد” برای مطالعه

“ابجد” برای مطالعه
اردن
اردن
  • 2012

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۷ دی ۱۴۰۲

“ابجد” یک شبکه اجتماعی عربی برای کتابخوانان، نویسندگان و وبلاگ‌نویسان است که در سال 2012 در اردن راه اندازی شد و اکنون جامعه ای بالغ بر 1.5 میلیون خواننده دارد. “ابجد” به کاربران این امکان را می دهد که هزاران کتاب را به صورت آفلاین از طریق برنامه های iOS و اندروید خود دانلود و مطالعه کنند.   کاربران می‌توانند پیشرفت مطالعه، نکات برجسته، نقل‌قول‌ها، بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های خود را با شبکه‌ای از خوانندگان دیگر در این سرویس و همچنین با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند برای تولید فهرست کتابخانه‌ها و فهرست‌های…

  • 104 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“ابجد” یک شبکه اجتماعی عربی برای کتابخوانان، نویسندگان و وبلاگ‌نویسان است که در سال 2012 در اردن راه اندازی شد و اکنون جامعه ای بالغ بر 1.5 میلیون خواننده دارد. “ابجد” به کاربران این امکان را می دهد که هزاران کتاب را به صورت آفلاین از طریق برنامه های iOS و اندروید خود دانلود و مطالعه کنند. 

 کاربران می‌توانند پیشرفت مطالعه، نکات برجسته، نقل‌قول‌ها، بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های خود را با شبکه‌ای از خوانندگان دیگر در این سرویس و همچنین با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند برای تولید فهرست کتابخانه‌ها و فهرست‌های مطالعه، ثبت‌نام کرده و کتاب‌ها را ثبت کنند. این برنامه همچنین کتاب‌هایی را بر اساس تاریخچه مطالعه کاربر و همچنین توصیه‌های مستقیم کاربرانی که دنبال کرده است، پیشنهاد می‌دهد. 

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !