نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“اردبیل ” قطب بازی سازی ایران و منطقه

“اردبیل ” قطب بازی سازی ایران و منطقه
ایران
ایران

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

“محسن وحدانی” دانشجوی دکترای علوم ارتباطات و فعال عرصه‌ی رسانه و فرهنگ در شهر اردبیل است. از سال 1399 به صورت جدی و حرفه‌ای تیم‌های مرتبط با بازی‌سازی و انیمیشن را در زیر یک سقف جمع کرد تا زمینه اشتغالزایی دائمی در این رشته را فراهم کند. این تیم با توجه به زیست‌بوم هر منطقه محصولاتی متناسب با سلیقه آن منطقه را طراحی می‌کنند و تولیدات مشترکی با کشورهای همسایه از جمله آذربایجان داشته است که همین اقدام باعث ارز آوری برای کشور شده است. هدف این مجموعه تولید و ساخت بازی و انیمیشن متناسب با سلیقه‎‌ی هر منطقه و…

  • 158 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“محسن وحدانی” دانشجوی دکترای علوم ارتباطات و فعال عرصه‌ی رسانه و فرهنگ در شهر اردبیل است. از سال 1399 به صورت جدی و حرفه‌ای تیم‌های مرتبط با بازی‌سازی و انیمیشن را در زیر یک سقف جمع کرد تا زمینه اشتغالزایی دائمی در این رشته را فراهم کند. این تیم با توجه به زیست‌بوم هر منطقه محصولاتی متناسب با سلیقه آن منطقه را طراحی می‌کنند و تولیدات مشترکی با کشورهای همسایه از جمله آذربایجان داشته است که همین اقدام باعث ارز آوری برای کشور شده است.

هدف این مجموعه تولید و ساخت بازی و انیمیشن متناسب با سلیقه‎‌ی هر منطقه و اشتغالزایی برای افراد مستعد است. تلاش این تیم، تبدیل شهر اردبیل به قطب بازسازی و انیمیشن در ایران و منطقه است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !