نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

اسباب‌بازی‌های “زیگ زیگ”

اسباب‌بازی‌های “زیگ زیگ”
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۲ دی ۱۴۰۲

“زیگ زیگ” اواسط سال 1398 متولد شد. تیم “زیگ زیگ” با ایده تولید اسباب ‌بازی‌های چوبی خاص، هدفمند و با کیفیت که مشابه داخلی نداشتند کار خود را آغاز کرد. بیشتر محصولات “زیگ زیگ” مشابه داخلی ندارند و کاملاً مبتنی بر خلاقیت و نوآوری و توان فنی متخصصین داخلی طراحی و تولید می‌شوند.  اسباب بازی‌های حرکتی-مهارتی “زیگ زیگ” خلاقیت محور، توسعه پذیر، فکری و آموزشی است و در ارتقای سطح سلامت قوای جسمی و فکری و همچنین افزایش اعتماد به نفس کودکان تاثیرگذار است.  از جمله محصولات “زیگ زیگ” می‌توان به دوچرخه‌های تعادلی، بالارو و سرسره و تابلوهای نقاشی و…

  • 91 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“زیگ زیگ” اواسط سال 1398 متولد شد. تیم “زیگ زیگ” با ایده تولید اسباب ‌بازی‌های چوبی خاص، هدفمند و با کیفیت که مشابه داخلی نداشتند کار خود را آغاز کرد. بیشتر محصولات “زیگ زیگ” مشابه داخلی ندارند و کاملاً مبتنی بر خلاقیت و نوآوری و توان فنی متخصصین داخلی طراحی و تولید می‌شوند. 

اسباب بازی‌های حرکتی-مهارتی “زیگ زیگ” خلاقیت محور، توسعه پذیر، فکری و آموزشی است و در ارتقای سطح سلامت قوای جسمی و فکری و همچنین افزایش اعتماد به نفس کودکان تاثیرگذار است. 

از جمله محصولات “زیگ زیگ” می‌توان به دوچرخه‌های تعادلی، بالارو و سرسره و تابلوهای نقاشی و چینو اشاره کرد. شاخص‌ترین و منحصرفردترین محصول “زیگ زیگ” دوچرخه‌ای با سه عملکرد است، دوچرخه‌ای که با اعمال تغییرات تبدیل به سه چرخه و اسکوتر می‌شود. 

هدف تیم “زیگ زیگ” کمک به رشد و شادکامی کودکان با ارائه محصولات هدفمند و دارای استاندارد و ارائه کالای فاخر و با کیفیت ایرانی است. 

“زیگ زیگ” آرزومند است که بتواند در آینده با توسعه استفاده از مواد بازیافت پذیر و تمرکز بر ارزش‌های محیط زیستی به سهم خود در جامعه بهترایفای نقش نماید. 

تیم طراحی تولید اسباب بازی “زیگ زیگ” توانسته است “نشان ملی برترین اسباب بازی” را برای دوچرخه تعادلی کسب نماید. 

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !