نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

استارتاپ “بلاسام” ؛ تأمین مالی اسلامی از سانفرانسیسکو تا جاکارتا

استارتاپ “بلاسام” ؛ تأمین مالی اسلامی از سانفرانسیسکو تا جاکارتا
اندونزی
اندونزی
  • 2014

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

شرکت “بلاسام” (Blossom) از طریق اعطای وام‌های کوچک و با استفاده از مدل تأمین مالی اسلامی بدون بهره با مشاغل حلال همکاری می‌کند. بنیانگزار این شرکت در سال ۲۰۱۳ اولین تجارت ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی و امکان خرید فوری بیت کوین از ۲۷ کشور را تنها با استفاده از تلفن همراه فراهم کرد. سپس به دلیل علاقه‌ای که به امور مالی داشت، شرکت “بلاسام” را تأسیس کرد. هدف این شرکت، افزایش دسترسی و فراگیری تأمین مالی اسلامی به صورت خُرد است. “بلاسام” برای دسترسی به این هدف، از مشارکت تجاری با مشتریان و مدل‌های مختلف تقسیم سود مانند مشارکت…

  • 151 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت “بلاسام” (Blossom) از طریق اعطای وام‌های کوچک و با استفاده از مدل تأمین مالی اسلامی بدون بهره با مشاغل حلال همکاری می‌کند. بنیانگزار این شرکت در سال ۲۰۱۳ اولین تجارت ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی و امکان خرید فوری بیت کوین از ۲۷ کشور را تنها با استفاده از تلفن همراه فراهم کرد. سپس به دلیل علاقه‌ای که به امور مالی داشت، شرکت “بلاسام” را تأسیس کرد. هدف این شرکت، افزایش دسترسی و فراگیری تأمین مالی اسلامی به صورت خُرد است. “بلاسام” برای دسترسی به این هدف، از مشارکت تجاری با مشتریان و مدل‌های مختلف تقسیم سود مانند مشارکت و مضاربه استفاده می‌کند.

 

این شرکت در سال ۲۰۱۵ از آمریکا به اندونزی نقل مکان کرد و به منظور خدمات بهتر به جوامع محلی و همچنین رسیدگی به چالش‌های منحصر به فرد بیمه‌نامه در اندونزی (خصوصادر حوزه‌های فرهنگی و منطقه‌ای) با مؤسسات مالی خرد محلی شروع به همکاری کرد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !