نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“اسمارت مدیکو” برای کنترل “دیابت”

“اسمارت مدیکو” برای کنترل “دیابت”
ایران
ایران
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۹ آذر ۱۴۰۲

“اسمارت مدیکو” با مجموعه‌ای از پزشکان و متخصصین از “علوم پزشکی دانشگاه تهران” و همچنین مهندسین برتر برنامه‌نویسی، به دنبال ایجاد یک راه حل برای مشکل جهانی “دیابت” است. این تیم با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی میزان غذای کاربر را کنترل و ثبت می‌نماید ، همچنین در مواقع مختلف به کاربر اعلان می‌دهد و قندخون و میزان انسولین مصرفی کاربر را ثبت می‌کند و در صورت بحرانی بودن مقدار آن برای کاربر هشدار و پیام‌هایی متناسب می‌فرستد. از جمله ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن” اسمارت مدیکو” عبارتند از: 1-امکان ثبت داروی مصرفی و استفاده از یادآمد دارو و بحث تداخل‌سنجی داروهای دیگر…

  • 131 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“اسمارت مدیکو” با مجموعه‌ای از پزشکان و متخصصین از “علوم پزشکی دانشگاه تهران” و همچنین مهندسین برتر برنامه‌نویسی، به دنبال ایجاد یک راه حل برای مشکل جهانی “دیابت” است. این تیم با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی میزان غذای کاربر را کنترل و ثبت می‌نماید ، همچنین در مواقع مختلف به کاربر اعلان می‌دهد و قندخون و میزان انسولین مصرفی کاربر را ثبت می‌کند و در صورت بحرانی بودن مقدار آن برای کاربر هشدار و پیام‌هایی متناسب می‌فرستد. از جمله ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن” اسمارت مدیکو” عبارتند از:

1-امکان ثبت داروی مصرفی و استفاده از یادآمد دارو و بحث تداخل‌سنجی داروهای دیگر با انسولین مصرفی

2-امکان ثبت فعالیت ورزشی کاربر به منظور ترغیب به افزایش فعالیت بدنی

3- ارایه نمودارهای سلامتی کاربر

4- امکان جمع آوری و انتقال اطلاعات نوسانات قندخون و میزان کربوهیدرات و چربی مصرفی کاربر برای پزشک و …

“اسمارت مدیکو” به دنبال ایجاد پلتفرم” پزشک هوشمند” است و توانسته است تاکنون پلتفرم هوش مصنوعی را در زمینه دیابت پیاده‌سازی نماید و با مراکز اصلی “دیابت” کشور مانند انجمن “دیابت گابریک” ، انجمن “دیابت اصفهان” و “پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه تهران” و “شهید بهشتی” ارتباط برقرار نماید و به عنوان استارتاپ نوپا و نوآور سال 97 در “رویداد رستاک” شناخته شود. “اسمارت مدیکو” از شهریور96 کار خود را در شتابدهنده تریگاپ (شناسا) شروع کرد و کمتر از 9 ماه به 1500 کاربر فعال رسید.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !