نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“امید سبز مالزی”

“امید سبز مالزی”
مالزی
مالزی
  • 2002

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

“امید سبز” (Green hope) یک شرکت اجتماعی فناوری نوآوری مواد در کشور مالزی است که از سال 2002 مأموریت دارد تغییر جامعه به سمت مصرف و تولید پایدار را تسریع کند. ” امید سبز” راهی برای ایجاد کیسه‌های زیست تخریب پذیر از درختان “کاساوا” پیدا کرده است. این کیسه‌ها با استفاده از نشاسته در ریشه درختان “کاساوا” (که در اندونزی رشد می‌کنند) از مواد خوراکی ساخته نمی‌شوند. بنابراین تولید زنجیره‌های غذایی را مختل نمی‌کند. “امید سبز” با برندها، دولت‌ها و مؤسسات در سطح جهان همکاری می‌‌کند تا کیسه‌های زباله، کیسه‌های نهال، کیسه‌های خرید، سینی‌های غذا، ظروف، بسته‌بندی مواد غذایی را…

  • 52 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“امید سبز” (Green hope) یک شرکت اجتماعی فناوری نوآوری مواد در کشور مالزی است که از سال 2002 مأموریت دارد تغییر جامعه به سمت مصرف و تولید پایدار را تسریع کند. ” امید سبز” راهی برای ایجاد کیسه‌های زیست تخریب پذیر از درختان “کاساوا” پیدا کرده است. این کیسه‌ها با استفاده از نشاسته در ریشه درختان “کاساوا” (که در اندونزی رشد می‌کنند) از مواد خوراکی ساخته نمی‌شوند. بنابراین تولید زنجیره‌های غذایی را مختل نمی‌کند.

“امید سبز” با برندها، دولت‌ها و مؤسسات در سطح جهان همکاری می‌‌کند تا کیسه‌های زباله، کیسه‌های نهال، کیسه‌های خرید، سینی‌های غذا، ظروف، بسته‌بندی مواد غذایی را به زیست تخریب پذیر تبدیل کند و تا به امروز بیش از 40 برنامه کاربردی بهتر برای محیط زیست ایجاد کرده است .

” امید سبز” در حال حاضر به بیش از 12 کشور صادرات و همچنین با بیش از 150 مبدل و برند در سراسر جهان همکاری می‌کند و دارای گواهی ISO در کیفیت (9001)، محیط زیست (14001) و ایمنی (45001) است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !