نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“اپوژی” حفاظت از کمر و مفاصل کارگران

“اپوژی” حفاظت از کمر و مفاصل کارگران
آمریکا
آمریکا
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۶ بهمن ۱۴۰۲

“اپوژی” (Apogee Wearable Exoskeleton) بی‌تردید یکی از مهمترین و بهترین گجت‌های پوششی سال است که برای حفاظت از کمر و مفاصل کارگران تولید شده است. این گجت قرار است به کارگران در خم شدن و بلند کردن اجسام بزرگ و سنگین کمک کند. کار این محصول این است که باعث شود افراد در هر کاری و هر وضعیتی، فرمی را حفظ کنند که کمترین آسیب را به بدن و مفاصل‌شان می‌رساند. گفتنی است که بنابر آمارها در سال 2022 بیش از یک میلیون آسیب جسمی از جمله فتق دیسک، پارگی رباط، فشار بیش از حد به عضلات، رگ به رگ…

  • 88 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“اپوژی” (Apogee Wearable Exoskeleton) بی‌تردید یکی از مهمترین و بهترین گجت‌های پوششی سال است که برای حفاظت از کمر و مفاصل کارگران تولید شده است. این گجت قرار است به کارگران در خم شدن و بلند کردن اجسام بزرگ و سنگین کمک کند.

کار این محصول این است که باعث شود افراد در هر کاری و هر وضعیتی، فرمی را حفظ کنند که کمترین آسیب را به بدن و مفاصل‌شان می‌رساند. گفتنی است که بنابر آمارها در سال 2022 بیش از یک میلیون آسیب جسمی از جمله فتق دیسک، پارگی رباط، فشار بیش از حد به عضلات، رگ به رگ شدن و پارگی دیسک در محل کار رخ داده و به همین دلیل کمپانی اپوژی “Apogee” امیدوار است با این گجت بتواند به کاهش صدمات فیزیکی محیط کار و بهینه‌کردن عملکرد کارگران کمک کند.
این گجت که شیوه صحیح بلند کردن اجسام را آموزش می‌دهد همزمان داده‌های بهداشتی و سلامتی فرد را نیز رصد می‌کند تا بر وضعیت سلامتی او کنترل داشته باشد.

“اپوژی” به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از دستگاه، حرکات پویایی را به راحتی انجام دهند و به طور موثر در کاهش درد و خستگی عضلانی شرکت کنند.

بعضی از اهداف و دستاوردهای “اپوژی” عبارتند از:
– کمک به افراد با مشکلات حرکتی در انجام فعالیت‌های روزانه
– کاهش درد و خستگی عضلانی
– افزایش قابلیت حرکت و انعطاف پذیری بدن
– بهبود تعادل و کنترل حرکتی
– افزایش اعتماد به نفس و کیفیت زندگی
– کاهش هزینه‌های درمانی و توسعه فناوری‌های پزشکی جدید

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !