نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“ایزی تراول” داستانگوی سفر

“ایزی تراول” داستانگوی سفر
امارات
امارات
  • 2013

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

“ایزی تراول” (izi.TRAVEL) یک پلتفرم تولید و اشتراک گذاری راهنماهای صوتی است. این سامانه این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد که تجربه تعاملی و آموزشی خود درباره هر منطقه را در دستگاه شخصی خود ثبت کرده و بتوانند آن‌ها را با دوستان، خانواده و دیگر افراد علاقه مند به اشتراک بگذارند. این سامانه شناسایی میراث فرهنگی و اجتماعی را به تجربه‌ای زنده بدل می‌کند. “ایزی تراول” پلتفرم مناسبی برای بازار سفر است: یک مرکز پویا که در آن هزاران ارائه‌دهنده محتوا می‌توانند به راحتی راهنماهای چندرسانه‌ای برای میلیون‌ها مسافر ایجاد کنند. این شرکت همچنین با موزه‌ها، بنگاه‌های اطلاعات توریستی، سازمان‌های…

  • 46 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“ایزی تراول” (izi.TRAVEL) یک پلتفرم تولید و اشتراک گذاری راهنماهای صوتی است. این سامانه این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد که تجربه تعاملی و آموزشی خود درباره هر منطقه را در دستگاه شخصی خود ثبت کرده و بتوانند آن‌ها را با دوستان، خانواده و دیگر افراد علاقه مند به اشتراک بگذارند. این سامانه شناسایی میراث فرهنگی و اجتماعی را به تجربه‌ای زنده بدل می‌کند.

“ایزی تراول” پلتفرم مناسبی برای بازار سفر است: یک مرکز پویا که در آن هزاران ارائه‌دهنده محتوا می‌توانند به راحتی راهنماهای چندرسانه‌ای برای میلیون‌ها مسافر ایجاد کنند.

این شرکت همچنین با موزه‌ها، بنگاه‌های اطلاعات توریستی، سازمان‌های بازاریابی شهری، دولت‌های محلی و کسب وکارهای بخش گردشگری همکاری می‌کند. استفاده از این پلتفرم باز و برنامه هوشمند آن‌ها کاملاً رایگان است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !