نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

این برنامه “پیگیر نوزاد” شماست

این برنامه “پیگیر نوزاد” شماست
آمریکا
آمریکا
  • 2013

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۹ دی ۱۴۰۲

اپلیکیشن “پیگیر نوزاد” (Baby Tracker)، ابزاری کاربردی برای والدین است تا اطلاعات مربوط به فرزند خود را به راحتی ثبت و مدیریت کنند. با استفاده از “پیگیر نوزاد”، می‌توان اطلاعات مهمی مانند زمان تغذیه، زمان تزریق واکسن، تعداد تعویض پوشک و خواب فرزند را ثبت کرد. با کمک این اپلیکیشن والدین می‌توانند الگوهای رفتاری فرزند خود را تحلیل کنند. اپلیکیشن قادر است رفتارهای گوناگون نوزادان را ثبت و براساس تکرار متناوب آن‌ها، الگوی‌های رفتاری آنان را پیش بینی و تحلیل کند و توصیه هایی برای بهبود مراقبت ها به والدین ارائه دهد. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند با امکاناتی مانند ایجاد…

  • 86 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اپلیکیشن “پیگیر نوزاد” (Baby Tracker)، ابزاری کاربردی برای والدین است تا اطلاعات مربوط به فرزند خود را به راحتی ثبت و مدیریت کنند.

با استفاده از “پیگیر نوزاد”، می‌توان اطلاعات مهمی مانند زمان تغذیه، زمان تزریق واکسن، تعداد تعویض پوشک و خواب فرزند را ثبت کرد.
با کمک این اپلیکیشن والدین می‌توانند الگوهای رفتاری فرزند خود را تحلیل کنند. اپلیکیشن قادر است رفتارهای گوناگون نوزادان را ثبت و براساس تکرار متناوب آن‌ها، الگوی‌های رفتاری آنان را پیش بینی و تحلیل کند و توصیه هایی برای بهبود مراقبت ها به والدین ارائه دهد.
این اپلیکیشن همچنین می‌تواند با امکاناتی مانند ایجاد یادآوری‌های مرتبط با زمان تغذیه، دریافت مکمل‌های دارویی، واکسن و… به والدین کمک کند.
استفاده از هوش مصنوعی در اپلیکیشن “پیگیر نوزاد” به کاربران کمک می‌کند تا بهترین روش‌ها و الگوهای مراقبتی برای فرزند خود را پیدا کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !