نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

با “دوزلی بوک” قهرمان کتاب خودت باش

با “دوزلی بوک” قهرمان کتاب خودت باش
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۲ دی ۱۴۰۲

استارتاپ “دوزلی بوک” با هدف ارائه محصولات اختصاصی برای کودکان در سال 1398 راه‌اندازی شد. “دوزلی ‌بوک “استارتاپی است که خانواده‌‌ها از طریق سایت آن می‌‌توانند برای فرزندان خود محصولات فرهنگی شخصی‌‌سازی شده، تولید و خریداری کنند. افراد براساس سلیقه خود محصولاتی مانند، کتاب و دفتر اختصاصی را انتخاب کرده، اطلاعات کودک خود را وارد می‌کنند، از جمله، نام کودک، علایق، نام پدر و مادر و عکس‌ چهره کودک، در نهایت خروجی این کار کتاب داستانی شخصی‌‌سازی شده است که به صورت اختصاصی برای کودک چاپ می‌شود، با این تفاوت که کودک قهرمان این داستان است. همچنین او تمام شخصیت‌‌های…

  • 114 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

استارتاپ “دوزلی بوک” با هدف ارائه محصولات اختصاصی برای کودکان در سال 1398 راه‌اندازی شد. “دوزلی ‌بوک “استارتاپی است که خانواده‌‌ها از طریق سایت آن می‌‌توانند برای فرزندان خود محصولات فرهنگی شخصی‌‌سازی شده، تولید و خریداری کنند. افراد براساس سلیقه خود محصولاتی مانند، کتاب و دفتر اختصاصی را انتخاب کرده، اطلاعات کودک خود را وارد می‌کنند، از جمله، نام کودک، علایق، نام پدر و مادر و عکس‌ چهره کودک، در نهایت خروجی این کار کتاب داستانی شخصی‌‌سازی شده است که به صورت اختصاصی برای کودک چاپ می‌شود، با این تفاوت که کودک قهرمان این داستان است. همچنین او تمام شخصیت‌‌های قصه را می‌شناسد و قصه با توجه به علایق کودک پیش می‌رود. هدف “دوزلی ‌بوک” این است که کودکان متوجه شوند، تنها کسی که قرار است زندگی آنها را تغییر دهد خودشان هستند، از این رو به دنبال قهرمان دیگری برای تغییر شرایط خود نیستند.

در این مجموعه تصویرسازی‌‌های انجام شده توسط روانشناس کودک بررسی می‌شود و در تمامی مراحل تولید سعی بر آن شده است که ازنظرات متخصصین حوزه کودک استفاده شود.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !