نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

با “رعد” توانیابان توانمند می‌شوند

با “رعد” توانیابان توانمند می‌شوند
ایران
ایران
  • 1998

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۲ مهر ۱۴۰۲

مؤسسه نیکوکاری “رعد” از سال 1377 با سر لوحه قرار دادن آیه 11 سوره “رعد” (خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتى را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.) در زمینه توانمندسازی توانیابان شروع به کار کرده است. هدف این مؤسسه آموزش‌‌های رایگان فنی و حرفه‌ای به توانیابان است تا بتوانند با آموزش‌های کاربردی آینده شغلی و درآمدی خود را تأمین کنند. از ابتدا تلفیق آموزش‌های علمی و کاربردی مورد توجه مؤسسه قرار داشت، اما نبود امکان ادامه تحصیل معلولان جسمی-حرکتی در مراکز دانشگاهی، “رعد” را بر ‌آن داشت تا نخستین مرکز دانشگاهی ویژه توانیابان…

  • 86 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

مؤسسه نیکوکاری “رعد” از سال 1377 با سر لوحه قرار دادن آیه 11 سوره “رعد” (خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتى را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.) در زمینه توانمندسازی توانیابان شروع به کار کرده است. هدف این مؤسسه آموزش‌‌های رایگان فنی و حرفه‌ای به توانیابان است تا بتوانند با آموزش‌های کاربردی آینده شغلی و درآمدی خود را تأمین کنند. از ابتدا تلفیق آموزش‌های علمی و کاربردی مورد توجه مؤسسه قرار داشت، اما نبود امکان ادامه تحصیل معلولان جسمی-حرکتی در مراکز دانشگاهی، “رعد” را بر ‌آن داشت تا نخستین مرکز دانشگاهی ویژه توانیابان کشور را در سال 1390 تأسیس کند.

در این مجموعه “رعد” علاوه بر آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای خدمات توانبخشی (کاردرمانی ، فیزیوتراپی)، مددکاری و مشاوره، کاریابی و اشتغال حمایتی نیز ارایه می‌شود.

کارآموزان” رعد” می‌توانند به صورت رایگان از تمامی خدمات و تسهیلات رعد استفاده کنند و تمام حمایت‌ها تنها با جمع‌آوری کمک‌های سخاوتمندانه مردم تأمین می‌شود.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !