نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

با “کربوران” توان‌یابان مستقل‌تر می‌شوند

با “کربوران” توان‌یابان مستقل‌تر می‌شوند
ایران
ایران
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۷ دی ۱۴۰۲

شرکت دانش بنیان “آوا یکتا سامانه‌ نوین (آویتا)” از سال 1396 با هدف طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی، توان‌بخشی و سالمندی از جمله انواع ویلچرهای فوق سبک در جهت رفع نیازهای مصرف‌کنندگان  تأسیس ‌شد. پژوهشگران این شرکت موفق شدند نخستین ویلچر “الیاف کربنی” در ایران موسوم به “کربوران” را تولید کنند. ‌سبک بودن، قدرت مانور و رانش خوب، فرمان‌پذیری کارآمد، کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا، ارگونومیک و دیگر امکانات جانبی از جمله مزیت‌های رقابتی این ویلچر است.  مهم‌ترین ویژگی ویلچرهای کربنی، وزن سبک آنها (10-7 کیلوگرم) است که تقریبا نصف وزن ویلچرهای معمولی است که سهولت حرکت، جابجایی در…

  • 102 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت دانش بنیان “آوا یکتا سامانه‌ نوین (آویتا)” از سال 1396 با هدف طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی، توان‌بخشی و سالمندی از جمله انواع ویلچرهای فوق سبک در جهت رفع نیازهای مصرف‌کنندگان  تأسیس ‌شد. پژوهشگران این شرکت موفق شدند نخستین ویلچر “الیاف کربنی” در ایران موسوم به “کربوران” را تولید کنند. ‌سبک بودن، قدرت مانور و رانش خوب، فرمان‌پذیری کارآمد، کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا، ارگونومیک و دیگر امکانات جانبی از جمله مزیت‌های رقابتی این ویلچر است. 

مهم‌ترین ویژگی ویلچرهای کربنی، وزن سبک آنها (10-7 کیلوگرم) است که تقریبا نصف وزن ویلچرهای معمولی است که سهولت حرکت، جابجایی در فضاهای مختلف و چابکی بالا را برای کاربر به همراه دارد. در عین حال به دلیل ساخته‌شدن از الیاف کربن، از مقاومت بالایی در تردد و شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است.   

ویلچرهای فوق‌سبک این شرکت برای توان‌یابان، شخصی‌سازی و متناسب با اندام و عارضه بدنی فرد طراحی و تولید می‌شود؛ این کار علاوه بر کاهش مشکلات و خطرات استفاده طولانی‌مدت، امکان حمل و نقل و جابه‌جایی راحت‌تر را در فضاهای مختلف فراهم کرده و باعث استقلال بیشتر توان‌یاب در انجام کارهای روزمره می‌شود. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !