نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“بتاتیک” و کشف استعداد شغلی

“بتاتیک” و کشف استعداد شغلی
ایران
ایران
  • 2020

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۶ آبان ۱۴۰۲

تحقیقات موسسه “گالوپ” نشان می‌دهد که تنها 21% افراد از شغل خود رضایت دارند و 79% افراد زندگی کاری خود را با جملاتی مثل شمردن تیک تاک ساعت تا اتمام روز، مبلغی که آخر ماه به حساب واریز می‌شود و 6 روز تحمل کن و 1 روز آخر هفته را زندگی کن و … توصیف می‌کنند. طبق این پژوهش از هر 10 نفر، فقط 2 نفر از زندگی کاری خود رضایت دارند. “بتاتیک” یک پلتفرم هوشمند هدایت شغلی است که با ترکیب هوش مصنوعی و اصول مربیگری شغلی، به کاربران در برنامه ریزی، طراحی مسیر شغلی، توسعه مهارتی، برندسازی شخصی…

  • 144 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

تحقیقات موسسه “گالوپ” نشان می‌دهد که تنها 21% افراد از شغل خود رضایت دارند و 79% افراد زندگی کاری خود را با جملاتی مثل شمردن تیک تاک ساعت تا اتمام روز، مبلغی که آخر ماه به حساب واریز می‌شود و 6 روز تحمل کن و 1 روز آخر هفته را زندگی کن و … توصیف می‌کنند. طبق این پژوهش از هر 10 نفر، فقط 2 نفر از زندگی کاری خود رضایت دارند. “بتاتیک” یک پلتفرم هوشمند هدایت شغلی است که با ترکیب هوش مصنوعی و اصول مربیگری شغلی، به کاربران در برنامه ریزی، طراحی مسیر شغلی، توسعه مهارتی، برندسازی شخصی و درنهایت کاریابی کمک می‌کند.

“بتاتیک” با کمک آزمون‌های روان شناختی و مقایسه نتایج با 300 هزار کاربر مختلف، استعداد شغلی افراد را کشف می‌کند و جمعی از بهترین متخصصین حوزه های IT، مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، مدیریت، گرافیک و محتوا از شرکت‌های بزرگ و حرفه‌ای آماده اند که به آنها مشاوره بدهند.

“بتاتیک” در نخستین رویداد “جایزه نوآوری آزاده”، به عنوان یکی از سه تیم‌ برتر این رویداد معرفی شد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !