نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“بذرگران” پلی است از مزرعه به خانه

“بذرگران” پلی است از مزرعه به خانه
ایران
ایران
  • 2020

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۱ آذر ۱۴۰۲

سایت “بذرگران” در بهار سال 1399 فعالیت خود را با هدف ایجاد امکان خرید بدون واسطه از کشاورزان آغاز کرده است. “زعفران” یکی از کلیدی‌ترین محصولات این فروشگاه است. تا کنون سودجویان زیادی اقدام به تولید زعفران غیراصلی کرده‌اند. اما در “بذرگران” برای اطمینان از اصالت زعفران آن را در آزمایشگاه‌های معتبر مورد بررسی قرار داده و پس از تایید اصالت و کیفیت اقدام به فروش می‌کنند. کیفیت سایر محصولات” بذرگران” نیز از همین قرار است. برخی از محصولات “بذرگران” عبارتند از: زعفران، زرشک، بادام، پسته، گردو، عسل، آویشن، بابونه، عناب و …. در سایت “بذرگران” برای مصرف‌کنندگان امتیازاتی در…

  • 125 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

سایت “بذرگران” در بهار سال 1399 فعالیت خود را با هدف ایجاد امکان خرید بدون واسطه از کشاورزان آغاز کرده است. “زعفران” یکی از کلیدی‌ترین محصولات این فروشگاه است. تا کنون سودجویان زیادی اقدام به تولید زعفران غیراصلی کرده‌اند. اما در “بذرگران” برای اطمینان از اصالت زعفران آن را در آزمایشگاه‌های معتبر مورد بررسی قرار داده و پس از تایید اصالت و کیفیت اقدام به فروش می‌کنند. کیفیت سایر محصولات” بذرگران” نیز از همین قرار است. برخی از محصولات “بذرگران” عبارتند از: زعفران، زرشک، بادام، پسته، گردو، عسل، آویشن، بابونه، عناب و ….

در سایت “بذرگران” برای مصرف‌کنندگان امتیازاتی در نظر گرفته شده است که می‌توانند در صورت نارضایتی از محصول، آن را مرجوع کنند و وجه خود را دریافت کنند و اطمینان داشته باشند محصولی که به دستشان می‌رسد قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار دارد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !