نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

بیماران سرطانی تنها نیستند

بیماران سرطانی تنها نیستند
ایران
ایران

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

“عبدالرحیم حزینی” متخصص سرطان‌شناسی و متخصص طب تسکینی متولد شهرستان گرگان است. او پس از سال‌ها تحصیل در کشورهای مختلف از جمله انگلیس، ژاپن و ایتالیا به کشور خود برگشته است و کار خود را در بیمارستان “فیروزگر” تهران در زمینه آنکولوژی شروع کرد. “حزینی” معتقد است که سرطان، غیر از هزینه بالا که برای خانواده بیمار دارد، باعث می‌شود که به مرور روحیه خود را  از دست بدهند؛ آن‌ها نیاز دارند هم کنارشان باشیم و هم قلبمان کنارشان باشد. آقای “حزینی” سال 1393 در زادگاه خود “کانون حامیان بیماران سرطانی و صعب العلاج مهر گلستان” را با انگیزه بهبود…

  • 287 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“عبدالرحیم حزینی” متخصص سرطان‌شناسی و متخصص طب تسکینی متولد شهرستان گرگان است. او پس از سال‌ها تحصیل در کشورهای مختلف از جمله انگلیس، ژاپن و ایتالیا به کشور خود برگشته است و کار خود را در بیمارستان “فیروزگر” تهران در زمینه آنکولوژی شروع کرد. “حزینی” معتقد است که سرطان، غیر از هزینه بالا که برای خانواده بیمار دارد، باعث می‌شود که به مرور روحیه خود را  از دست بدهند؛ آن‌ها نیاز دارند هم کنارشان باشیم و هم قلبمان کنارشان باشد.

آقای “حزینی” سال 1393 در زادگاه خود “کانون حامیان بیماران سرطانی و صعب العلاج مهر گلستان” را با انگیزه بهبود اوضاع روانی و جسمانی بیماران سرطانی و صعب العلاج و خانواده آنها تأسیس کرد. هدف کانون این است تا کمک کند هیچ بیمار سرطانی تا آخرین لحظه بیماری اش احساس تنهایی نکند. در این کانون بیماران سرطانی بهبود یافته دوشادوش خیرین و حامیان در این عمل خداپسندانه شرکت می‌کنند تا از درد و غم دیگر بیماران بکاهند.

دکتر”حزینی” تا کنون 29000 بیمار سرطانی را زیر پوشش حمایتی خود قرار داده است و بصورت رایگان به درمان بیماران پرداخته است و با آگاهی‌بخشی به بیماران و خانواده‌هایشان توانسته آن‌ها را قوی‌تر سازد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !