نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“بیو” تولید برق از دل طبیعت

“بیو” تولید برق از دل طبیعت
اسپانیا
اسپانیا
  • 2015

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۷ آبان ۱۴۰۲

“بیو” (Bioo) یک شرکت نوپای اسپانیایی است که کار خود را از سال 2015 آغاز کرده است. کار “بیو”، تولید انرژی از دل طبیعت (توسعه انرژی تجدیدپذیر زیستی) در قالب باتری بیولوژیکی است، که از زمین تغذیه می‌شود. این باتری حاوی میکروارگانیسم‌هایی است که داخل یک پنل نصب می‌شود و می‌توان چراغ‌ها، صفحه نمایش یا لوازم کوچک را با این انرژی ذخیره شده تغذیه کرد. یکی دیگر از محصولات این شرکت (علاوه بر تولید باتری) ساخت تأسیسات زنده می‌باشد، که در آن، با استفاده از لمس یک گیاه، می‌توان پخش فیلم یا موسیقی، روشن شدن چراغ و بسیاری از عملکردهای…

  • 181 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“بیو” (Bioo) یک شرکت نوپای اسپانیایی است که کار خود را از سال 2015 آغاز کرده است. کار “بیو”، تولید انرژی از دل طبیعت (توسعه انرژی تجدیدپذیر زیستی) در قالب باتری بیولوژیکی است، که از زمین تغذیه می‌شود. این باتری حاوی میکروارگانیسم‌هایی است که داخل یک پنل نصب می‌شود و می‌توان چراغ‌ها، صفحه نمایش یا لوازم کوچک را با این انرژی ذخیره شده تغذیه کرد.

یکی دیگر از محصولات این شرکت (علاوه بر تولید باتری) ساخت تأسیسات زنده می‌باشد، که در آن، با استفاده از لمس یک گیاه، می‌توان پخش فیلم یا موسیقی، روشن شدن چراغ و بسیاری از عملکردهای دیگر را فعال کرد.

“بیو” توسط پارلمان اروپا به عنوان یکی از نوآورترین شرکت‌های اروپا شناخته شد و بیش از 50 جایزه بین‌المللی را از آن خود کرد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !