نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“تاندوری” استاد خلاق آشپزی

“تاندوری” استاد خلاق آشپزی
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

“تاندوری” بازار اجتماعی آموزش آنلاین است که با ارائه آنلاین دوره‌های آموزشی و مهارتی خلاقانه، فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است. در کردستان ایران، پیش از این برای پخت و پز از تنوری سفالی استفاده میشد که در گودالی میگذاشتند و با هیزم در اطرافش غذاهای خود را تهیه میکردند که نام این تنور «تاندور» بوده و نام “تاندوری” برگرفته از آن است.   هدف اصلی “تاندوری” ایجاد بستری آنلاین برای مهارت آموزی، افزایش درآمد صاحبان مهارت و مدرسین دوره‌‎های غیرحضوری و همینطور کمک به گسترش و شروع کسب‌وکارهای خانگی و مستقل است. در این بستر آموزش‌های مختلفی مانند…

  • 84 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“تاندوری” بازار اجتماعی آموزش آنلاین است که با ارائه آنلاین دوره‌های آموزشی و مهارتی خلاقانه، فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است. در کردستان ایران، پیش از این برای پخت و پز از تنوری سفالی استفاده میشد که در گودالی میگذاشتند و با هیزم در اطرافش غذاهای خود را تهیه میکردند که نام این تنور «تاندور» بوده و نام “تاندوری” برگرفته از آن است.  

هدف اصلی “تاندوری” ایجاد بستری آنلاین برای مهارت آموزی، افزایش درآمد صاحبان مهارت و مدرسین دوره‌‎های غیرحضوری و همینطور کمک به گسترش و شروع کسب‌وکارهای خانگی و مستقل است. در این بستر آموزش‌های مختلفی مانند آموزش آشپزی، آموزش پخت انواع کیک، آموزش پخت انواع شیرینی و انواع نوشیدنی را می‌توان آموخت. 

سایر آموزش‌های خلاقانه و مهارتی مثل گل‌دوزی، قلاب‌بافی، خیاطی، عکاسی با موبایل و مهارت‌های فروش و بازاریابی برای کسب‌وکارهای مستقل نیز، درتاندوریعرضه می‌شود. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !