نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

تجارب سفر در “اِورلیتر”

تجارب سفر در “اِورلیتر”
آمریکا
آمریکا
  • 2008

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

“اِورلیتر” (Everlater) سایت و شبکه‌ای اجتماعی است که در آن کاربران می‌توانند تجارب سفر خود را ضبط کنند و آن‌ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. این پلتفرم به فردی که قصد سفر دارد کمک می‌کند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی و کمک مسافران، ایده‌های جدیدی برای سفرهای خود پیدا کند. کاربران می‌توانند داستان‌ها، تجربیات، عکس‌ها و دیگر موارد را به طور مستقیم در “اِورلیتر” آپلود کرده و یا از طریق سایت در سرویس‌های دیگر به اشتراک بگذارند. هر کاربر و سفر دارای یک (URL) “آدرس منحصر به فرد” برای اشتراک گذاری آسان با دوستان و خانواده…

  • 39 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“اِورلیتر” (Everlater) سایت و شبکه‌ای اجتماعی است که در آن کاربران می‌توانند تجارب سفر خود را ضبط کنند و آن‌ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. این پلتفرم به فردی که قصد سفر دارد کمک می‌کند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی و کمک مسافران، ایده‌های جدیدی برای سفرهای خود پیدا کند. کاربران می‌توانند داستان‌ها، تجربیات، عکس‌ها و دیگر موارد را به طور مستقیم در “اِورلیتر” آپلود کرده و یا از طریق سایت در سرویس‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

هر کاربر و سفر دارای یک (URL) “آدرس منحصر به فرد” برای اشتراک گذاری آسان با دوستان و خانواده در فیس بوک ، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !