نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

تصاویر در “ابر پزشکی” همیشه در دسترس

تصاویر در “ابر پزشکی” همیشه در دسترس
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۳ دی ۱۴۰۲

ایده اولیه استارتاپ “ابر پزشکی” در مهر ماه 1397 شکل گرفت. استارتاپ “ابر پزشکی ” با ارائه یک زیرساخت ابری جامع مبتنی بر ارسال تصاویر، دسترسی پزشکان، بیماران و مراکز رادیولوژی را به تصاویر پزشکی موردنیازشان تسهیل می‌کند. “ابرپزشکی” یک راه‌حل جامع برای ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات پزشکی افراد است که کار خود را با ذخیره‌سازی و انتقال تصاویر رادیولوژی و … آغاز کرده است. با این روش ضمن دسترس‌پذیر شدن اطلاعات در هر موقعیت، هزینه هنگفت مجموعه‌های پزشکی برای تهیه فیلم و کلیشه‌های رادیولوژی نیز کاسته می‌شود.  این استارتاپ در جهت ارائه بهتر خدماتش، با نصب و ارائه سخت افزار…

  • 81 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

ایده اولیه استارتاپ “ابر پزشکی” در مهر ماه 1397 شکل گرفت. استارتاپ “ابر پزشکیبا ارائه یک زیرساخت ابری جامع مبتنی بر ارسال تصاویر، دسترسی پزشکان، بیماران و مراکز رادیولوژی را به تصاویر پزشکی موردنیازشان تسهیل می‌کند. “ابرپزشکی” یک راه‌حل جامع برای ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات پزشکی افراد است که کار خود را با ذخیره‌سازی و انتقال تصاویر رادیولوژی و آغاز کرده است. با این روش ضمن دسترس‌پذیر شدن اطلاعات در هر موقعیت، هزینه هنگفت مجموعه‌های پزشکی برای تهیه فیلم و کلیشه‌های رادیولوژی نیز کاسته می‌شود. 

این استارتاپ در جهت ارائه بهتر خدماتش، با نصب و ارائه سخت افزار مورد نیاز در مراکز، مراکز تصویر برداری را از تهیه سخت‌افزار جداگانه بی‌نیاز کرده است. پزشکان فقط با یک کلیک بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا نرم افزار در همه دستگاه‌ها به کمک ویور تخصصی می‌توانند تصاویر را بر بستر وب مشاهده کنند. برای بیمار نیز تصاویر با کیفیت بالا بر بستر وب قابل دسترس خواهد بود. در نهایت  تصاویر برای همیشه روی سرورهای ابری امن ذخیره می شوند و نگرانی از بابت از بین رفتن تصاویر و اطلاعات وجود نخواهد داشت. 

در حال حاضر این محصول  به ۲۵مرکز ارائه شده که ۶مرکز در حال استفاده از این محصول است. همچنین حدود ۵۰۰پزشک فعال در حال استفاده از خدمات “ابرپزشکی” هستند. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !