نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

تغییر سبک زندگی با “مونوپی”

تغییر سبک زندگی با “مونوپی”
ایران
ایران
  • 2022

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۲ بهمن ۱۴۰۲

“مونوپی” استارتاپی ورزشی است که از 1401 فعالیت خود را در حوزه سبک زندگی  شروع کرده است و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، محوریت این خدمات چالش‌هایی است که با هدف اصلاح سبک زندگی طراحی شده، افراد با شرکت دراین چالش‌ها و پشتیبانی تیم “مونوپی” به شرایط مطلوبشان می‌رسند.  این استارتاپ ورزشی در چهار بخش متفاوت و بر اساس نیازهای مختلف افراد و با هدف فرهنگ‌سازی در ورزش، تغذیه، اجتماع و محیط زیست طراحی شده است. چهار بخش اصلی “مونوپی”، شامل موارد زیر است:  مدرسه مونوپی     بخش چالش و مسابقه     مجله مونوپی      نیازمندی مونوپی  ” مدرسه مونوپی” در…

  • 73 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“مونوپی” استارتاپی ورزشی است که از 1401 فعالیت خود را در حوزه سبک زندگی  شروع کرده است و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، محوریت این خدمات چالش‌هایی است که با هدف اصلاح سبک زندگی طراحی شده، افراد با شرکت دراین چالش‌ها و پشتیبانی تیم “مونوپی” به شرایط مطلوبشان می‌رسند. 

این استارتاپ ورزشی در چهار بخش متفاوت و بر اساس نیازهای مختلف افراد و با هدف فرهنگ‌سازی در ورزش، تغذیه، اجتماع و محیط زیست طراحی شده است. چهار بخش اصلی “مونوپی”، شامل موارد زیر است: 

  1. مدرسه مونوپی    
  2. بخش چالش و مسابقه    
  3. مجله مونوپی     
  4. نیازمندی مونوپی 

” مدرسه مونوپی” در کلاس‌های خود، از مربی‌های با تجربه و حرفه‌ای کمک می‌گیرد تا بتواند دانش و اهداف خود را عملی کند، زیرا “مونوپی” عقیده دارد اگر قصد داشته باشیم زندگی سلامتی را با ورزش تجربه کنیم باید آن ورزش را به طور اصولی یاد بگیریم. در غیر این صورت، عوارض و آسیب‌های زیادی را بر اثر تداوم اشتباه در ورزش، به بدن خود وارد می‌کنیم و لذت ورزش کردن را از بین خواهد برد. 

در بخش “چالش و مسابقه مونوپی” سعی کرده است تا با ایجاد یک فضای رقابتی و دوستانه، افراد را برای رسیدن یه یک هدف ورزشی خاص، تشویق کرده و در کنار آن، فعالیت‌ها و تعاملات ساده روزمره را به بهترین شکل وارد این فضا کند. 

“مونوپی” در بخش مجله خود، مطالب رایگانی را در مورد آشنایی با ورزش‌های مختلف، مزایا و معایب‌ آن‌ها، تجهیزات اصولی و مورد نیاز هر کدام، نکات مهم ورزشی و بسیاری از موارد دیگر را به زبان ساده در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. 

در قسمت “نیازمندی‌ها”وسایل ورزشی که برای صاحبانشان بلااستفاده است با قیمتی مناسب در اختیار دیگران قرار می‌گیرد تا آن‌ها هم بتوانند با هزینه کم، تجهیزات استاندارد تهیه کنند. 

این استارتاپ سعی می‌کند با بهره گرفتن از تکنولوژی و اپلیکیشن‌های کاربردی، بسیاری از چالش‌ها و کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کند تا افراد از راه دور نیز امکان شرکت کردن در این برنامه‌ها را داشته باشند. 

شعار “مونوپی” این است: “خواستن از تو بقیه‌اش با مونوپی“. 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !