نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

توانمندسازی زنان و کودکان با “مهروماه”

توانمندسازی زنان و کودکان با “مهروماه”
ایران
ایران
  • 2014

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۹ مهر ۱۴۰۲

موسسه” مهر و ماه شمیرانات” در سال 1393 فعالیت خود را با هدف توانمندسازی آغاز کرد. ایده مؤسسین “مرکز توانمندسازی مهروماه” تلاش در جهت بهبود وضعیت زنان و کودکان از طریق آموزش و حرفه آموزی است. هدف مرکز توانمندسازی، بهبود شرایط زندگی زنان و کودکان نه به قصد تغییر کلی سازمان زندگی آنان بلکه با استفاده از مشارکت ساکنین محل و شناسایی اولویت‌های مورد نیاز آنان از طریق خود افراد می باشد. در اصل این مرکز تنها تسهیل گر در امور بوده و به عبارتی تلاش موسسه برآن است که با آموزش در عرصه‌های مختلف مردم محل بتوانند خود مداخله…

  • 166 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

موسسه” مهر و ماه شمیرانات” در سال 1393 فعالیت خود را با هدف توانمندسازی آغاز کرد. ایده مؤسسین “مرکز توانمندسازی مهروماه” تلاش در جهت بهبود وضعیت زنان و کودکان از طریق آموزش و حرفه آموزی است.

هدف مرکز توانمندسازی، بهبود شرایط زندگی زنان و کودکان نه به قصد تغییر کلی سازمان زندگی آنان بلکه با استفاده از مشارکت ساکنین محل و شناسایی اولویت‌های مورد نیاز آنان از طریق خود افراد می باشد. در اصل این مرکز تنها تسهیل گر در امور بوده و به عبارتی تلاش موسسه برآن است که با آموزش در عرصه‌های مختلف مردم محل بتوانند خود مداخله در تغییر شرایط را هدایت نمایند و این مرکز تنها به عنوان حلقه مفقوده در رساندن آنان به خود آگاهی باشد.

این مؤسسه با آموزش حرفه‌های مختلف به زنان و در اختیار قراردادن مواد اولیه مورد نیازشان کمک می‌کند تا به درآمدزایی برساند و بتوانند وارد بازار کار شوند و با توانمندی خود مشکلات زندگی خود را حل کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !