نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“جادوی رنگین کمان”

“جادوی رنگین کمان”
ایران
ایران
  • 2022

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۷ آذر ۱۴۰۲

“جادوی رنگین‌کمان” یک مؤسسه فرهنگی و هنری چند منظوره است که در سال 1401 با ماموریت ایجاد فرصت‌های یادگیری غنی و فراگیر برای کودکان ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد. هر ساله تعدادی از کودکان ایرانی به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز می‌مانند و تعداد قابل ملاحظه‌ای با مشکل یادگیری مواجه‌اند. تلاش “جادوی رنگین‌کمان”، در جهت تغییر این فرآیند است. آن‌ها تلاش می‌کنند با دسترس‌پذیر کردن آموزش و منابع آموزشی، فرصت‌های یکسانی برای همه کودکان به وجود بیاورند. هدف این مجموعه ایجاد و گسترش عدالت آموزشی برای تمامی کودکان ایرانی است. برای رسیدن به این مهم، با گروه‌های مختلفی…

  • 113 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“جادوی رنگین‌کمان” یک مؤسسه فرهنگی و هنری چند منظوره است که در سال 1401 با ماموریت ایجاد فرصت‌های یادگیری غنی و فراگیر برای کودکان ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد.

هر ساله تعدادی از کودکان ایرانی به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز می‌مانند و تعداد قابل ملاحظه‌ای با مشکل یادگیری مواجه‌اند. تلاش “جادوی رنگین‌کمان”، در جهت تغییر این فرآیند است. آن‌ها تلاش می‌کنند با دسترس‌پذیر کردن آموزش و منابع آموزشی، فرصت‌های یکسانی برای همه کودکان به وجود بیاورند.

هدف این مجموعه ایجاد و گسترش عدالت آموزشی برای تمامی کودکان ایرانی است. برای رسیدن به این مهم، با گروه‌های مختلفی از کاربران و کارشناسان همکاری می‌کنند تا با کمک آن‌ها ایده‌های گوناگونی را در زمینه عدالت آموزشی اجرا کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !