نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

جام جهانی بی‌خانمان‌ها

جام جهانی بی‌خانمان‌ها
اتریش
اتریش
  • 1999

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۱ مهر ۱۴۰۲

“بنیاد جام‌جهانی بی‌خانمان‌ها” (Homeless World Cup Foundation) یک مؤسسه خیریه منحصر به فرد و پیشگام است که از “فوتبال” برای حمایت و الهام بخشیدن به افراد بی‌خانمان استفاده می‌کند تا نه تنها زندگی و نگرش خود را تغییر دهند بلکه‌ نگرش مردم را نسبت به افرادی که بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند نیز عوض کنند. این مسابقات برای اولین بار در سال 1999 برگزار شد و در سال 2008 مسابقه بانوان نیز به آن اضافه شد و از سال 2010 به بعد در تمامی مسابقات، تیم‌های مردان و زنان حضور دارند. “بنیاد جام‌جهانی بی‌خانمان‌ها” یک رویداد سالانه “فوتبال” را برگزار می‌کند…

  • 381 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“بنیاد جام‌جهانی بی‌خانمان‌ها” (Homeless World Cup Foundation) یک مؤسسه خیریه منحصر به فرد و پیشگام است که از “فوتبال” برای حمایت و الهام بخشیدن به افراد بی‌خانمان استفاده می‌کند تا نه تنها زندگی و نگرش خود را تغییر دهند بلکه‌ نگرش مردم را نسبت به افرادی که بی‌خانمانی را تجربه می‌کنند نیز عوض کنند.

این مسابقات برای اولین بار در سال 1999 برگزار شد و در سال 2008 مسابقه بانوان نیز به آن اضافه شد و از سال 2010 به بعد در تمامی مسابقات، تیم‌های مردان و زنان حضور دارند.

“بنیاد جام‌جهانی بی‌خانمان‌ها” یک رویداد سالانه “فوتبال” را برگزار می‌کند که در آن تیم‌های مردان و زنان بی‌خانمان از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازند. اولین رویداد سالانه “فوتبال” برای افراد بی‌خانمان در سال 2003 در گراتس (اتریش) برگزار شد.

تأثیر “بنیاد جام‌جهانی بی‌خانمان‌ها” فراتر از 500 بازیکنی است که در این رویداد سالانه شرکت می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !