نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“جعبه آزمایشگاه” برای کودکان مهندس

“جعبه آزمایشگاه” برای کودکان مهندس
آمریکا
آمریکا
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۶ دی ۱۴۰۲

استارت‌آپ “جعبه آزمایشگاه” (LabBox) کیت‌های مهندسی را برای کودکان 8 سال به بالا تولید می‌کند. این شرکت هر ماه مجموعه جدیدی از لوازم الکترونیکی را با هدف آموزش نحوه عملکرد فناوری‌های مختلف به کودکان ارائه می‌دهد. کودکان می توانند جوی استیک، نور RGB، بلوک موتور، نمایشگر صدا و بسیاری موارد دیگر را بسازند. این استارت آپ همچنین دارای یک پلت فرم آنلاین است که بازی‌ها و فعالیت‌های مهندسی آنلاین را در اختیار کودکانی که اشتراک دارند می‌گذارد. این استارت‌آپ در هر محصول، مفاهیم جدیدی را در فناوری معرفی می‌کند و امکان تمرین عملی با قطعات الکترونیکی را فراهم می‌کند. با…

  • 106 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

استارت‌آپ “جعبه آزمایشگاه” (LabBox) کیت‌های مهندسی را برای کودکان 8 سال به بالا تولید می‌کند. این شرکت هر ماه مجموعه جدیدی از لوازم الکترونیکی را با هدف آموزش نحوه عملکرد فناوری‌های مختلف به کودکان ارائه می‌دهد. کودکان می توانند جوی استیک، نور RGB، بلوک موتور، نمایشگر صدا و بسیاری موارد دیگر را بسازند. این استارت آپ همچنین دارای یک پلت فرم آنلاین است که بازی‌ها و فعالیت‌های مهندسی آنلاین را در اختیار کودکانی که اشتراک دارند می‌گذارد.

این استارت‌آپ در هر محصول، مفاهیم جدیدی را در فناوری معرفی می‌کند و امکان تمرین عملی با قطعات الکترونیکی را فراهم می‌کند.

با قطعات الکترونیکی “جعبه آزمایشگاه” بچه‌ها قدرت پیدا می‌کنند تا نحوه عملکرد فناوری را درک کنند و تشویق می‌شوند که تلاش کنند، اشتباه کنند و یاد بگیرند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !