نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

حضور در بازار حلال سنگاپور با “واتس حلال”

حضور در بازار حلال سنگاپور با “واتس حلال”
سنگاپور
سنگاپور

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

ظرفیت بالای بازار محصولات حلال در جهان باعث شده که بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات گوناگون به دنبال دریافت گواهینامه حلال باشند. دریافت نشان حلال به این معناست که تولید، نگهداری، حمل‌ونقل، و ذخیره‌سازی مواد غذایی در این کسب‌وکار براساس قوانین اسلامی است.   شرکت استارتاپی “واتس حلال” (WhatsHalal) با هدف فعالیت در حوزه غذا و نوشیدنی کار خود را در سنگاپور آغاز کرد. بنیان‌گذار “واتس حلال”  lمی‌گوید: از آنجایی که غذا، (پس از تأمین مالی اسلامی) دومین بخش مهم و اساسی در صنعت حلال محسوب می‌شود، ما در حال حاضر عمدتاً شرکت‌های مواد غذایی را هدف قرار داده‌ایم….

  • 186 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

ظرفیت بالای بازار محصولات حلال در جهان باعث شده که بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات گوناگون به دنبال دریافت گواهینامه حلال باشند. دریافت نشان حلال به این معناست که تولید، نگهداری، حمل‌ونقل، و ذخیره‌سازی مواد غذایی در این کسب‌وکار براساس قوانین اسلامی است.

 

شرکت استارتاپی “واتس حلال” (WhatsHalal) با هدف فعالیت در حوزه غذا و نوشیدنی کار خود را در سنگاپور آغاز کرد. بنیان‌گذار “واتس حلال”  lمی‌گوید: از آنجایی که غذا، (پس از تأمین مالی اسلامی) دومین بخش مهم و اساسی در صنعت حلال محسوب می‌شود، ما در حال حاضر عمدتاً شرکت‌های مواد غذایی را هدف قرار داده‌ایم.

 

این شرکت در حال حاضر در برنامه نوآوری اندونزی موسوم به  « Plug and Play»که یکی از معتبرترین پلتفرم‌های نوآوری در جهان است ثبت شده است. خدمات  “واتس حلال” تنها به سنگاپور محدود نشده و در سال ۲۰۲۰ به‌طور رسمی وارد بازار اندونزی شد. اندونزی الان یکی از حوزه‌های اصلی این پلتفرم به‌شمار می‌رود.

 

 

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !