نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“حلال اَد” مخصوص تبلیغ محصولات حلال

“حلال اَد” مخصوص تبلیغ محصولات حلال
کانادا
کانادا

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

پلتفرم “حلال اَد” (Halal.ad) یکی از پلتفرم‌هایی است که کار آن خدمات‌رسانی و تبلیغات کسب‌وکارهای حلال است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ توسط کارآفرین مسلمان دانمارکی به نام “معروف یوسوپوف”(Maruf Yusupov) طراحی شد. هدف او از طراحی این پلتفرم جایگزینی حلال برای سایر پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین برجسته مانند “گوگل اَد سنس” (Google AdSense) است. یوسوپوف طراح یک شبکه اجتماعی برای مسلمانان به نام “اومالند” (Ummaland) بود که هدف آن ارتباط بیشتر مخاطبان مسلمان بود، اما فیس‌بوک و گوگل در تبلیغات این شبکه اجتماعی مشکل داشتند بنابراین ایده چنین پلتفرمی در سال ۲۰۱۵ به ذهن یوسوپوف رسید.   دفتر اصلی “حلال…

  • 187 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

پلتفرم “حلال اَد” (Halal.ad) یکی از پلتفرم‌هایی است که کار آن خدمات‌رسانی و تبلیغات کسب‌وکارهای حلال است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ توسط کارآفرین مسلمان دانمارکی به نام “معروف یوسوپوف”(Maruf Yusupov) طراحی شد. هدف او از طراحی این پلتفرم جایگزینی حلال برای سایر پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین برجسته مانند “گوگل اَد سنس” (Google AdSense) است. یوسوپوف طراح یک شبکه اجتماعی برای مسلمانان به نام “اومالند” (Ummaland) بود که هدف آن ارتباط بیشتر مخاطبان مسلمان بود، اما فیس‌بوک و گوگل در تبلیغات این شبکه اجتماعی مشکل داشتند بنابراین ایده چنین پلتفرمی در سال ۲۰۱۵ به ذهن یوسوپوف رسید.

 

دفتر اصلی “حلال اَد” در حال حاضر در شهر تورنتو کانادا قرار دارد. یوسوپوف می‌گوید: به عنوان یک کارآفرین مسلمان، من و تیمم سعی می‌کنیم تجارت خود را تا حد امکان اخلاقی و مطابق با اصول اسلامی انجام دهیم و اگر نادرست باشد، همیشه آماده پیشنهادات و مشاوره هستیم.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !