نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

خدمات پزشکی با “زیپ لاین”

خدمات پزشکی با “زیپ لاین”
رواندا
رواندا
  • 2016

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت “زیپ‌لاین” (Zipline) از تکنولوژی پهپادها برای ارائه خدمات پزشکی در مناطق دورافتاده و بی‌دسترسی استفاده می‌کند. “زیپ لاین” با استفاده از پهپادهای خود، توانسته است در مناطقی مانند “رواندا” و “غنا” خدمات پزشکی را به جمعیت‌های دورافتاده و حاشیه نشین ارائه دهد. این پهپادها قادر به حمل و ارسال مواد پزشکی مثل خون، دارو و واکسن به مناطق دورافتاده هستند و این کار باعث افزایش دسترسی به خدمات پزشکی و بهبود سلامت جامعه‌های محلی شده است. این سرویس می‌تواند برای مناطقی که دسترسی به خدمات پزشکی سخت است، بسیار مفید باشد. پهبادها با سرعت بالا و دقت بالا مواد…

  • 47 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

شرکت “زیپ‌لاین” (Zipline) از تکنولوژی پهپادها برای ارائه خدمات پزشکی در مناطق دورافتاده و بی‌دسترسی استفاده می‌کند.

“زیپ لاین” با استفاده از پهپادهای خود، توانسته است در مناطقی مانند “رواندا” و “غنا” خدمات پزشکی را به جمعیت‌های دورافتاده و حاشیه نشین ارائه دهد.
این پهپادها قادر به حمل و ارسال مواد پزشکی مثل خون، دارو و واکسن به مناطق دورافتاده هستند و این کار باعث افزایش دسترسی به خدمات پزشکی و بهبود سلامت جامعه‌های محلی شده است.
این سرویس می‌تواند برای مناطقی که دسترسی به خدمات پزشکی سخت است، بسیار مفید باشد. پهبادها با سرعت بالا و دقت بالا مواد پزشکی را سریع و ایمن به مقصد مورد نظر می‌رسانند. این کار باعث می‌شود تا زمان لازم برای تحویل مواد پزشکی به بیماران در مناطق دورافتاده به شدت کاهش و زندگی بسیاری از افراد نجات یابد.
همچنین، این سرویس دسترسی را به مواد پزشکی در مناطقی که به دلیل زلزله، سیل یا جنگ آسیب دیده‌اند، تسهیل می‌کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !