نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

خیریه”قطره” همراه دارویی بیماران

خیریه”قطره” همراه دارویی بیماران
ایران
ایران
  • 2015

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۸ مهر ۱۴۰۲

خیریه “حمایت دارویی قطره” در سال 1394 فعالیت خود را با هدف سلامت و بهداشت و تامین دارو آغاز کرد. هدف از فعالیت جمعیت خیریه حمایت دارویی قطره، کمک به تامین داروی بیماران نیازمند معرفی شده از مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خیریه دیگر است. “خیریه قطره” سازمانی مردم نهاد است که در راستای تامین داروی بیماران نیازمند تلاش می‌کند. در حال حاضر این خیریه طیف گسترده‌ای از بیماران را تحت پوشش خود  دارد. خیریه “قطره” با بهره‌گیری از متخصصین در حوزه‌های مرتبط مثل دکترای اقتصاد و مدیریت دارو، دکترای داروسازی بالینی، داروسازان عمومی، کارشناس ارشد اقتصاد سلامت، کارشناس ارشد…

  • 186 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

خیریه “حمایت دارویی قطره” در سال 1394 فعالیت خود را با هدف سلامت و بهداشت و تامین دارو آغاز کرد. هدف از فعالیت جمعیت خیریه حمایت دارویی قطره، کمک به تامین داروی بیماران نیازمند معرفی شده از مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خیریه دیگر است. “خیریه قطره” سازمانی مردم نهاد است که در راستای تامین داروی بیماران نیازمند تلاش می‌کند. در حال حاضر این خیریه طیف گسترده‌ای از بیماران را تحت پوشش خود  دارد.

خیریه “قطره” با بهره‌گیری از متخصصین در حوزه‌های مرتبط مثل دکترای اقتصاد و مدیریت دارو، دکترای داروسازی بالینی، داروسازان عمومی، کارشناس ارشد اقتصاد سلامت، کارشناس ارشد بهداشت عمومی، کارشناس مددکاری و… سعی در ارائه خدمت با کیفیت به بیماران نیازمند دارد. نحوه‌ی تأمین بودجه این خیریه از طریق کمک‌های مردمی است که صرف هزینه‌های دارویی بیماران می‌گردد. همچنین شرکت‌های دارویی در برآوردن هزینه‌های دارویی بیماران و نیز کمک به هزینه‌های اجرایی به این خیریه کمک شایان توجهی را ارائه می‌کنند.

اهداف خیریه “قطره” عبارت است از کاهش فقر ناشی از هزینه‌های سلامت و بهبود دسترسی عادلانه به داروهای مورد نیاز (منظور از دسترسی فراهم بودن، در دسترس بودن جغرافیایی و قابل پرداخت بودن است)، ارتقا سلامت بیماران نیازمند با نگاه سیستمی به درمان مرجع تخصصی و ارائه خدمات دارویی در کشور در بین خیریه‌ها.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !