نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

درخت شهر؛ پاکسازی هوا به روش طبیعی

درخت شهر؛ پاکسازی هوا به روش طبیعی
آلمان
آلمان
  • 2014

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

آلودگی هوا بیشترین آسیب را به مناطق شهری می‌رساند. کمبود مناطق سبز و درختان در شهرها به این معنی است که فرصت کمی برای جذب دی‌اکسید کربن وجود دارد و کیفیت هوا پایین می‌آید. به همین دلیل است که یک استارت آپ آلمانی به نام “راه‌ حل شهر سبز” (Green City Solutions)، “درخت شهر” (CityTree) را ایجاد کرد. “درخت شهر” یک سازه عمودی، مانند یک بیلبورد است، که شامل خزه و گلسنگ می‌شود. هر واحد از آن می‌تواند سالانه ۲۴۰ تن دی‌اکسید کربن جذب کند. این بدان معنی است که هر “درخت شهر” می‌تواند به تنهایی وظیفه ۲۷۵ درخت را…

  • 48 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

آلودگی هوا بیشترین آسیب را به مناطق شهری می‌رساند. کمبود مناطق سبز و درختان در شهرها به این معنی است که فرصت کمی برای جذب دی‌اکسید کربن وجود دارد و کیفیت هوا پایین می‌آید. به همین دلیل است که یک استارت آپ آلمانی به نام “راه‌ حل شهر سبز” (Green City Solutions)، “درخت شهر” (CityTree) را ایجاد کرد.

“درخت شهر” یک سازه عمودی، مانند یک بیلبورد است، که شامل خزه و گلسنگ می‌شود. هر واحد از آن می‌تواند سالانه ۲۴۰ تن دی‌اکسید کربن جذب کند. این بدان معنی است که هر “درخت شهر” می‌تواند به تنهایی وظیفه ۲۷۵ درخت را انجام دهد در حالی که فضا و هزینه کمتری نیاز دارد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !