نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

در “بنیاد آدریا” فناوری‌ در خدمت سالمندان است

در “بنیاد آدریا” فناوری‌ در خدمت سالمندان است
فرانسه
فرانسه
  • 2011

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۵ آبان ۱۴۰۲

“بنیاد آدریا” (Fondation dentreprise Adrea) سال 2011 در فرانسه تأسیس شد. این بنیاد به فعالیت‌هایی اختصاص داده شده است که تلاش دارند کیفیت زندگی بیمارانی که در شرایط نامتعادل قرار دارند را ارتقا دهند. امروزه بیشتر پروژه‌ها در حوزه‌های اجتماعی و سلامت به کودکان اختصاص داده می‌شود اما این بنیاد تصمیم گرفته تا فعالیت‌های خود را به بزرگسالان اختصاص دهد. این بنیاد از ابتکاراتی حمایت می‌کند که مهارت‌های حرفه‌ای را در جامعه هدفشان ارتقا دهند و همچنین پیمایش‌هایی که در زمینه ابتکارات اجتماعی، سلامت و دارو صورت بگیرند. “بنیاد آدریا” نتیجه مطالعاتش در این عرصه را منتشر می‌کند تا دیگران…

  • 178 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“بنیاد آدریا” (Fondation dentreprise Adrea) سال 2011 در فرانسه تأسیس شد. این بنیاد به فعالیت‌هایی اختصاص داده شده است که تلاش دارند کیفیت زندگی بیمارانی که در شرایط نامتعادل قرار دارند را ارتقا دهند. امروزه بیشتر پروژه‌ها در حوزه‌های اجتماعی و سلامت به کودکان اختصاص داده می‌شود اما این بنیاد تصمیم گرفته تا فعالیت‌های خود را به بزرگسالان اختصاص دهد. این بنیاد از ابتکاراتی حمایت می‌کند که مهارت‌های حرفه‌ای را در جامعه هدفشان ارتقا دهند و همچنین پیمایش‌هایی که در زمینه ابتکارات اجتماعی، سلامت و دارو صورت بگیرند.

“بنیاد آدریا” نتیجه مطالعاتش در این عرصه را منتشر می‌کند تا دیگران بتوانند از این نتایج بهره‌مند شوند. پروژه‌هایی که در این بنیاد تصویب می‌شوند بیشتر در تلاش برای حمایت از سالمندان است. نتایجی که معمولاَ از اجرای این پروژه‌ها انتظار می‌رود عبارتند از: ارتباط سالمندان با وابستگانشان از طریق فناوری‌های نو به طوری که این ابزارها با آسیب‌های شناختی سازگار باشند؛ توانمندسازی آنها برای مستقل بودن، مخصوصاَ درون منزل خودشان؛ ایجاد حس آرامش در سال‌های آخر عمر و ایجاد برنامه‌های مختلف جهت رفع پریشان احوالی‌ها.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !