نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

دستکش ضد لرزش “گیرو گلاو” برای مبتلایان به پارکینسون

دستکش ضد لرزش “گیرو گلاو” برای مبتلایان به پارکینسون
آمریکا
آمریکا
  • 2024

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۵ بهمن ۱۴۰۲

در نمایشگاه CES (Consumer Electronics Show) امسال، از یک دستکش ضد لرزش نوآورانه برای افراد مبتلا به پارکینسون نیز رونمایی شد. این ابزار با نام “گیرو گلاو” (GyroGlove) از فناوری پیشرفته ژیروسکپی بهره‌مند است که به کاهش لرزش دست در بیماران پارکینسونی کمک می‌کند. به کمک این دستکش، انجام بسیاری از کارها از قبیل بستن دکمه‌های پیرهن، نگه‌داشتن یک فنجان قهوه و حتی نوشتن برای بیماران پارکینکسونی، آسان‌تر شده‌است. این تکنولوژی می‌تواند به افرادی که مبتلا به این بیماری هستند کمک کند تا با انجام کارهای خود حس استقلال و اعتماد‌به‌نفس از دست رفته‌شان را دوباره به دست بیاورند. “گیرو…

  • 100 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

در نمایشگاه CES (Consumer Electronics Show) امسال، از یک دستکش ضد لرزش نوآورانه برای افراد مبتلا به پارکینسون نیز رونمایی شد. این ابزار با نام “گیرو گلاو” (GyroGlove) از فناوری پیشرفته ژیروسکپی بهره‌مند است که به کاهش لرزش دست در بیماران پارکینسونی کمک می‌کند.
به کمک این دستکش، انجام بسیاری از کارها از قبیل بستن دکمه‌های پیرهن، نگه‌داشتن یک فنجان قهوه و حتی نوشتن برای بیماران پارکینکسونی، آسان‌تر شده‌است. این تکنولوژی می‌تواند به افرادی که مبتلا به این بیماری هستند کمک کند تا با انجام کارهای خود حس استقلال و اعتماد‌به‌نفس از دست رفته‌شان را دوباره به دست بیاورند.
“گیرو گلاو” متشکل از سه بخش دستکش نرم، ماژول تثبیت‌کننده با ژیروسکوپ و باتری نصب شونده بر روی دست افراد است. نمایندگان شرکت تولیدکننده ادعا می‌کنند که استفاده از این دستکش برای افرادی که به پارکینسون مبتلا هستند، بسیار آسان است و هدف آنها از این ساختار، تسهیل در استفاده برای افراد است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !