نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

دستیار دیجیتال مراقبت گیاه “بلوم”

دستیار دیجیتال مراقبت گیاه “بلوم”
ایران
ایران
  • 2024

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۴ دی ۱۴۰۲

در عصر جدید، با توجه به تغییرات آب و هوایی و کاهش منابع طبیعی، حفظ گل و گیاهان به عنوان یکی از مهمترین عوامل حفاظت از محیط زیست و حفظ تنوع زیستی به شمار می‌رود. با توجه به اینکه بسیاری از گونه‌های گل و گیاه در حال از بین رفتن هستند، حفظ آنها به عنوان یک مسئولیت اجتماعی بسیار مهم است. برای حفظ این گیاهان، لازم است که به شرایط مناسب رشد آنها توجه شود و از آنها به عنوان یکی از دارایی های محیط زیست مراقبت شود. دستیار دیجیتال مراقبت “بلوم” یک بازوی کاربردی است که به افراد درباره…

  • 112 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

در عصر جدید، با توجه به تغییرات آب و هوایی و کاهش منابع طبیعی، حفظ گل و گیاهان به عنوان یکی از مهمترین عوامل حفاظت از محیط زیست و حفظ تنوع زیستی به شمار می‌رود. با توجه به اینکه بسیاری از گونه‌های گل و گیاه در حال از بین رفتن هستند، حفظ آنها به عنوان یک مسئولیت اجتماعی بسیار مهم است. برای حفظ این گیاهان، لازم است که به شرایط مناسب رشد آنها توجه شود و از آنها به عنوان یکی از دارایی های محیط زیست مراقبت شود.
دستیار دیجیتال مراقبت “بلوم” یک بازوی کاربردی است که به افراد درباره محافظت از گیاهان خانگی‌شان کمک می‌کند. این بات هوشمند در اپلیکیشن‌های بله، تلگرام، ایتا و اینستاگرام قابل دسترس است افراد برای استفاده از این بات باید تصویر گیاه بیمار خود را ارسال کنند، سپس نسخه درمان گیاه را دریافت می‌کنند. دستیار مراقبت به آنها زمان‌های توجه به گیاه (آب‌دهی، دادن دارو و…) را یاداوری می‌کند.
یکی دیگر از خدمات این برنامه سرویس حضوری خرید گیاه، مشاوره خرید گیاهانی که برای فضای هر خانه مناسب است و ارائه اسم گیاهان مختلف است.
این مجموعه با گیاه پزشکانی همکاری می‌کند که بصورت دوره‌ای گیاهان افراد تحت پوشش را بررسی و از رشد کافی و سلامت آنها اطمینان حاصل می‌کنند.

 

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !