نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“دست به رنگ” شو!

“دست به رنگ” شو!
ایران
ایران
  • 2017

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۹ دی ۱۴۰۲

استارتاپ “دست به رنگ” کار خود را از سال 1396 با ارائه بوم‌های آماده (با اتود اولیه) آغاز کرد .”دست به رنگ” اولین و تنها تولید‌کننده بوم‌های رنگ آمیزی در ایران است. “دست به رنگ” به علاقمندان نقاشی که فرصت و تجربه زیادی در این هنر ندارند کمک می‌کند ترسیم یک نقاشی آبرنگ یا رنگ روغن اختصاصی را تجربه کنند، کاربر با کمک این استارتاپ می‌تواند فرصت رنگ‌آمیزی و مشارکت در تولید اثر هنری را تجربه کند. تابلوی رنگ‌آمیزی “دست به رنگ “، یک بوم سفید با خانه‌هایی مشخص است که داخل هر خانه شماره‌ای به چشم می‌خورد. در کنار…

  • 232 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

استارتاپ “دست به رنگ” کار خود را از سال 1396 با ارائه بوم‌های آماده (با اتود اولیه) آغاز کرد .”دست به رنگ” اولین و تنها تولید‌کننده بوم‌های رنگ آمیزی در ایران است. “دست به رنگ” به علاقمندان نقاشی که فرصت و تجربه زیادی در این هنر ندارند کمک می‌کند ترسیم یک نقاشی آبرنگ یا رنگ روغن اختصاصی را تجربه کنند، کاربر با کمک این استارتاپ می‌تواند فرصت رنگ‌آمیزی و مشارکت در تولید اثر هنری را تجربه کند.

تابلوی رنگ‌آمیزی “دست به رنگ “، یک بوم سفید با خانه‌هایی مشخص است که داخل هر خانه شماره‌ای به چشم می‌خورد. در کنار این بوم تعدادی ظرف رنگ با رنگ‌های مختلف و متفاوت وجود دارد که روی درب هر یک از این ظرف‌های رنگ نیز عددی درج شده، برای رنگ آمیزی خانه‌هایی که عدد 1 داخل آنها نقش بسته باید از ظرف رنگ شماره یک استفاده کرد؛ برای رنگ‌آمیزی خانه‌هایی با عدد 2 باید از ظرف رنگ شماره 2 استفاده نمود و به همین ترتیب تمام خانه‌ها با شماره‌های مختلف رنگ آمیزی می‌شوند و در نهایت تابلوی نقاشی کامل می‌شود و لذت نقاشی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

این استارت‌آپ مشتاق است علاوه بر بوم‌های آماده، تولید بوم‌های اختصاصی را از طریق ابزارهای نرم‌افزاری آنلاین تسریع کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !