نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“دفینو”، ویژه ناشنوایان

“دفینو”، ویژه ناشنوایان
ایران
ایران
  • 2019

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۵ آذر ۱۴۰۲

استارت‌آپ “دفینو”  (deafino) در سال 1398 در شهر مشهد ایجاد شده است. “دفینو” بستر تولید محتوای تخصصی به زبان اشاره برای ناشنوایان است. محتواهای تولید شده توسط تیم “دفینو” مطابق با استانداردهای لازم برای درک و تفهیم بالا برای ناشنوایان به زبان اشاره تولید می‌شوند. این محتواها در حوزه‌های سبک زندگی، سلامت، آموزش و اخبار ویژه ناشنوایان هستند. از جمله این محتواها آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف به زبان اشاره و امکان دسترسی به مشاورین و کارشناسان خانواده همراه با مترجم زبان اشاره و امکان استفاده از خدمات درخواست مترجم است و ناشنوایان به راحتی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند…

  • 172 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

استارت‌آپ “دفینو”  (deafino) در سال 1398 در شهر مشهد ایجاد شده است. “دفینو” بستر تولید محتوای تخصصی به زبان اشاره برای ناشنوایان است. محتواهای تولید شده توسط تیم “دفینو” مطابق با استانداردهای لازم برای درک و تفهیم بالا برای ناشنوایان به زبان اشاره تولید می‌شوند. این محتواها در حوزه‌های سبک زندگی، سلامت، آموزش و اخبار ویژه ناشنوایان هستند. از جمله این محتواها آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف به زبان اشاره و امکان دسترسی به مشاورین و کارشناسان خانواده همراه با مترجم زبان اشاره و امکان استفاده از خدمات درخواست مترجم است و ناشنوایان به راحتی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

یکی از هدف‌های “دفینو” توانمندسازی ناشنوایان است، از همین جهت سعی برآن دارند در قالب برنامه‌های آموزشی طرح مهارت‌آموزی را در بستر “دفینو” برایشان اجرا کنند تا آماده ورود به بازار کار شوند.

استارت‌آپ “دفینو” جدای از ارزش آفرینی یک” کارآفرینی اجتماعی “است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !