نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“دنیای فوتبال خیابانی”

“دنیای فوتبال خیابانی”
آلمان
آلمان
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۲۳ مهر ۱۴۰۲

“دنیای فوتبال خیابانی” (Street football world) یک سازمان بین‌المللی غیردولتی است که از قدرت فوتبال برای مقابله با برخی از بزرگترین چالش‌های اجتماعی استفاده می‌کند. فوتبال، بزرگترین پدیده اجتماعی روی کره زمین و محبوب‌ترین ورزش جهان با بیش از سه میلیارد هوادار، به اندازه کافی قوی است که به تغییر جامعه به سمت آینده‌ای برابر و پایدارتر برای همه کمک کند. “دنیای فوتبال خیابانی” برنامه‌های توسعه خود را مبتنی بر فوتبال و با رویکردی متفاوت، برای توانمندسازی جوانان ارائه می‌دهد. این سازمان از روشی استفاده می‌کند که به سازمان‌های اجتماعی اجازه می‌دهد برنامه‌های متناسب با نیاز محلی خود را اجرا…

  • 154 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“دنیای فوتبال خیابانی” (Street football world) یک سازمان بین‌المللی غیردولتی است که از قدرت فوتبال برای مقابله با برخی از بزرگترین چالش‌های اجتماعی استفاده می‌کند. فوتبال، بزرگترین پدیده اجتماعی روی کره زمین و محبوب‌ترین ورزش جهان با بیش از سه میلیارد هوادار، به اندازه کافی قوی است که به تغییر جامعه به سمت آینده‌ای برابر و پایدارتر برای همه کمک کند. “دنیای فوتبال خیابانی” برنامه‌های توسعه خود را مبتنی بر فوتبال و با رویکردی متفاوت، برای توانمندسازی جوانان ارائه می‌دهد. این سازمان از روشی استفاده می‌کند که به سازمان‌های اجتماعی اجازه می‌دهد برنامه‌های متناسب با نیاز محلی خود را اجرا کنند.

“دنیای فوتبال خیابانی” تمام تمرکز خود را بر تقویت ظرفیت محلی گذاشته است تا با ایجاد تغییرات مثبت در روند زندگی افراد به توانمندی آن‌ها از طریق  ورزش “فوتبال” کمک کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !