نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“ده بازار” حامی صنایع دستی

“ده بازار” حامی صنایع دستی
ایران
ایران
  • 2016

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

“علیرضا جعفری فشارکی” بنیان‌گذار وبسایت “ده بازار” در سال 1395 در اصفهان است. هدف از ایجاد “ده بازار” حفظ هویت ملی و محصولات سنتی است که بخش جدایی ناپذیری از این هویت است، از همین رو احیای این صنایع و زنده‌ نگه داشتن هنرهایی که بعضاَ  به فراموشی سپرده شده‌اند وظیفه‌ی هنرمندان و دغدغه‌مندان است. “ده بازار” با مدیریتی خلاق به عنوان یکی از اولین ارائه کنندگان عرضه محصولات صنایع دستی در بازار مجازی است که در طی چند سال اخیر کوشیده تا با پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی نسبت به تربیت هنرمندان در اقشار مختلف اقدام نموده و هنرهای…

  • 45 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“علیرضا جعفری فشارکی” بنیان‌گذار وبسایت “ده بازار” در سال 1395 در اصفهان است. هدف از ایجاد “ده بازار” حفظ هویت ملی و محصولات سنتی است که بخش جدایی ناپذیری از این هویت است، از همین رو احیای این صنایع و زنده‌ نگه داشتن هنرهایی که بعضاَ  به فراموشی سپرده شده‌اند وظیفه‌ی هنرمندان و دغدغه‌مندان است.

“ده بازار” با مدیریتی خلاق به عنوان یکی از اولین ارائه کنندگان عرضه محصولات صنایع دستی در بازار مجازی است که در طی چند سال اخیر کوشیده تا با پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی نسبت به تربیت هنرمندان در اقشار مختلف اقدام نموده و هنرهای سنتی فراموش شده را احیا نماید.

در “ده بازار”  کارگاه های کوچک خانگی مورد حمایت قرار می‌گیرند و با پشتیبانی از آن‌ها در امر آموزش ، تامین مواد اولیه و فروش محصولات، زمینه اشتغال‌زایی و کسب درآمد برای آنان را فراهم می‌آورند. این مجموعه اشتغال‌زایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را نیز در برنامه دارد.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !