نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“دَرشو” هوای محیط‌‌زیست را دارد!

“دَرشو” هوای محیط‌‌زیست را دارد!
ایران
ایران
  • 2018

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۶ مهر ۱۴۰۲

اپلیکیشن “دَرشو” برای اولین بار در ایران اقدام به جمع‌آوری و خرید ضایعات از منازل ، هتل‌ها ، فروشگاه‌ها ، کارخانجات و … به صورت عمده و خرد کرده است. در جهان امروز ارزش بازیافت خانگی و صنعتی به کسی پوشیده نیست  از همین جهت “دَرشو” در راستای بهینه‌سازی فرآیند بازیافت ضایعات، روشی نو و هم سو با فناوری‌های روز دنیا را به کاربرانش ارائه ‌می‌دهد. تفکیک مواد قابل بازیافت اعم از پلاستیک، کاغذ، فلزات در مبدأ، مزایای بسیاری دارد از جمله حفظ بهداشت عمومی ،اشتغالزایی سالم، کسب درآمد به جای دور ریز کردن، ایجاد فضای مناسب و زندگی بهتر…

  • 140 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

اپلیکیشن “دَرشو” برای اولین بار در ایران اقدام به جمع‌آوری و خرید ضایعات از منازل ، هتل‌ها ، فروشگاه‌ها ، کارخانجات و … به صورت عمده و خرد کرده است. در جهان امروز ارزش بازیافت خانگی و صنعتی به کسی پوشیده نیست  از همین جهت “دَرشو” در راستای بهینه‌سازی فرآیند بازیافت ضایعات، روشی نو و هم سو با فناوری‌های روز دنیا را به کاربرانش ارائه ‌می‌دهد.

تفکیک مواد قابل بازیافت اعم از پلاستیک، کاغذ، فلزات در مبدأ، مزایای بسیاری دارد از جمله حفظ بهداشت عمومی ،اشتغالزایی سالم، کسب درآمد به جای دور ریز کردن، ایجاد فضای مناسب و زندگی بهتر برای نسل آینده، امکان کاهش فضای مورد نیاز برای دفن زباله‌ها و حفظ منابع طبیعی که مهم‌ترین هدف گروه “دَرشو” است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !