نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

زنانی مثل ما…

زنانی مثل ما…
انگلستان
انگلستان

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سال 2004، “اما استوارت” و “کارن متیسون”، دو دوست و همکار سابق، هر دو خود را در موقعیت مشابهی یافتند. هر دوی آن‌ها مادران خانواده‌های جوانی بودند که سعی کرده بودند بین کار تمام وقت و خانواده تعادل ایجاد کنند ولی نهایتا شکست خوردند. آنها با درک این که شکافی در فضای استخدام کشور برای کار‌های نیمه وقت حرفه‌ای وجود دارد، خدمات خود را راه اندازی کردند. سازمان “زنانی مثل ما” (Woman like us) کارگاه‌های آموزشی برای زنان در زمینه رسیدگی به رزومه‌ها، مصاحبه‌ها و جهت‌گیری شغلی ارائه می‌دهد و هم‌چنین تعدادی جایگاه شغلی به صورت رایگان در اختیار…

  • 58 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

در سال 2004، “اما استوارت” و “کارن متیسون”، دو دوست و همکار سابق، هر دو خود را در موقعیت مشابهی یافتند. هر دوی آن‌ها مادران خانواده‌های جوانی بودند که سعی کرده بودند بین کار تمام وقت و خانواده تعادل ایجاد کنند ولی نهایتا شکست خوردند.

آنها با درک این که شکافی در فضای استخدام کشور برای کار‌های نیمه وقت حرفه‌ای وجود دارد، خدمات خود را راه اندازی کردند. سازمان “زنانی مثل ما” (Woman like us) کارگاه‌های آموزشی برای زنان در زمینه رسیدگی به رزومه‌ها، مصاحبه‌ها و جهت‌گیری شغلی ارائه می‌دهد و هم‌چنین تعدادی جایگاه شغلی به صورت رایگان در اختیار افراد کم درآمد دارای سابقه قرار می‌دهد.

“زنانی مثل ما” اکنون 30000 زن را در لیست خود دارد و شرایط را برای استخدام کارکنانی از مدیران پاره وقت فناوری اطلاعات تا مدیران پاره وقت ارتباطات فراهم کرده است. این نوآوری اجتماعی کارکنانی را برای مشاغل کوچک و سازمان‌های شرکتی و بزرگ مانند Santander، Ofcomو Tesco پیدا می‌کند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !