نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

سوغاتی‌های ایران در “مالمو”

سوغاتی‌های ایران در “مالمو”
ایران
ایران
  • 2021

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۲ بهمن ۱۴۰۲

پلتفرم “مالمو” به عنوان یک پلتفرم تخصصی حوزه “سوغات” ایران فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده است.  هدف “مالمو” احیای فرهنگ استفاده از سوغات ایران است . “مالمو” فروشگاهی تخصصی است که فاصله بین خریدار و تأمین کننده‌های سوغات را کاهش داده است، تا خریدار بدون سفر کردن سوغات‌های دوست‌داشتنی و با کیفیت ایران که در شهرهای مختلف پراکنده است را به راحتی تهیه کند. سعی این اپلیکیشن این است که محتوای اختصاصی و شفاف برای یک خرید بهتر آماده کند ، بسته‌های متنوعی از سوغات را برای مشتریانش طراحی کند و سلیقه و نیاز مشتری را در…

  • 85 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

پلتفرم “مالمو” به عنوان یک پلتفرم تخصصی حوزه “سوغات” ایران فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده است.  هدف “مالمو” احیای فرهنگ استفاده از سوغات ایران است . “مالمو” فروشگاهی تخصصی است که فاصله بین خریدار و تأمین کننده‌های سوغات را کاهش داده است، تا خریدار بدون سفر کردن سوغات‌های دوست‌داشتنی و با کیفیت ایران که در شهرهای مختلف پراکنده است را به راحتی تهیه کند. سعی این اپلیکیشن این است که محتوای اختصاصی و شفاف برای یک خرید بهتر آماده کند ، بسته‌های متنوعی از سوغات را برای مشتریانش طراحی کند و سلیقه و نیاز مشتری را در طراحی‌ها لحاظ کند. 

شعار اپلیکیشن “مالمو” این است که : « به جای این که از چند شهر مختلف خرید سوغات را انجام بدید، از یک جا، سوغاتی‌های مختلف را خریداری کنید».  

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !