نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“سَلوا”، بازار محصولات ارگانیک

“سَلوا”، بازار محصولات ارگانیک
ایران
ایران

نگارش توسط اشکان کاظمی در ۰۸ شهریور ۱۴۰۲

“سَلوا” یک کسب‌وکار اجتماعی با دغدغه ارتقاء سلامت جامعه و توسعه پایدار جوامع روستایی و محلی است و فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرد. در قدم اول زمینه تولید، تأمین و توزیع محصولات سالم و روستایی را فراهم کرد. فروش محصولات از طریق سایت و اپلیکیشن “سَلوا” انجام می‌شود و مشتری به اصالت و کنترل کیفیت محصول اعتماد دارد زیرا مجموعه “سَلوا” هدفش ارائه محصولات طبیعی، سالم و بدون مواد شیمیایی است. در بخش اشتغالزایی نیز نظر گروه “سَلوا” بر تأمین مواد غذایی نظیر لبنیات و گوشت از سمت کسب و کارهای روستایی است. حتی در تأمین شیرینی‌ها…

  • 162 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

“سَلوا” یک کسب‌وکار اجتماعی با دغدغه ارتقاء سلامت جامعه و توسعه پایدار جوامع روستایی و محلی است و فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرد. در قدم اول زمینه تولید، تأمین و توزیع محصولات سالم و روستایی را فراهم کرد. فروش محصولات از طریق سایت و اپلیکیشن “سَلوا” انجام می‌شود و مشتری به اصالت و کنترل کیفیت محصول اعتماد دارد زیرا مجموعه “سَلوا” هدفش ارائه محصولات طبیعی، سالم و بدون مواد شیمیایی است.

در بخش اشتغالزایی نیز نظر گروه “سَلوا” بر تأمین مواد غذایی نظیر لبنیات و گوشت از سمت کسب و کارهای روستایی است. حتی در تأمین شیرینی‌ها ،تنقلات، حبوبات و بیشتر این موارد اولویت با تولیدکنندگان خانگی است. به این ترتیب کسب‌وکارهای کوچک روستایی هم ارتقاء پیدا می‌کنند و راهشان را به سبد محصولات خانوارهای شهری باز می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !