نوپدید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

“شزلانگ” اولین استارتاپ اسلامی سلامت روان

“شزلانگ” اولین استارتاپ اسلامی سلامت روان
مصر
مصر

نگارش توسط مهران میرزائی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

خدمات اپلیکیشن “شزلانگ” (Shezlong ) بستری برای ارائه روان‌درمانی آنلاین ارائه شده و برای هر کسی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا که سلامت روان خود را در خطر می‌بیند، قابل استفاده است. این خدمات از طریق جلسات درمانی ویدئوکنفرانس و چت‌روم‌های آنلاین ارائه می‌شود. انگیزه بنیان گذار برای تأسیس این استارتاپ حادثه‌ای بود که هنگام اسب سواری برای وی پیش آمد و به دستور پزشک مجبور شد ۳ ماه در تختخواب استراحت کند.   سن مشتریان این اپلیکیشن بین ۲۵ تا ۴۵ سال است. از هر ۱۰ نفر کاربر شش نفر زن و ترکیبی از متخصصان، افراد خانه‌دار، مادران…

  • 254 بازدید
  • 0 پسند
  • 0 نظر

خدمات اپلیکیشن “شزلانگ” (Shezlong ) بستری برای ارائه روان‌درمانی آنلاین ارائه شده و برای هر کسی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا که سلامت روان خود را در خطر می‌بیند، قابل استفاده است. این خدمات از طریق جلسات درمانی ویدئوکنفرانس و چت‌روم‌های آنلاین ارائه می‌شود. انگیزه بنیان گذار برای تأسیس این استارتاپ حادثه‌ای بود که هنگام اسب سواری برای وی پیش آمد و به دستور پزشک مجبور شد ۳ ماه در تختخواب استراحت کند.

 

سن مشتریان این اپلیکیشن بین ۲۵ تا ۴۵ سال است. از هر ۱۰ نفر کاربر شش نفر زن و ترکیبی از متخصصان، افراد خانه‌دار، مادران و زوج‌ها هستند.

 

این پلتفرم خدمات و جلسات رایگان برای ارزیابی سلامت روانی بیماران و تشخیص مشکلات روانی ارائه می‌دهد و برای آموزش نحوه مدیریت استرس و اضطراب به افراد از درمان رفتاری شناختی استفاده می‌کند. این پلتفرم که در حال حاضر میزبان بیش از ۵۰۰ مشاور است، ۱۰ هزار مورد را از چندین کشور از جمله مصر، امارات متحده عربی، قطر، آلمان و آمریکا جذب کرده است.

نظرات کاربران

برای ارسال دیدگاه ابتدا عضو سایت شوید !